לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות נדל"ן נחשבות לאחת ההשקעות הבטוחות ביותר. גם בעידן שלאחר המשבר הנוכחי של השנתיים וחצי האחרונות, שוק הנדל"ן מראה התאוששות מדהימה והביקוש לדירות נמצא במגמת עליייה מתמדת. היציבות של שוק הנדל"ן תלויה בכמה גורמים, מדובר בנכסים פיזיים שתמיד אפשר להציע למכירה, האוכלוסייה בארץ ובעולם רק הולכת וגדלה, ובכל זמן נתון אנשים יצטרכו מקום לגור.

בשביל להשקיע בצורה מתאימה, צריך להכיר לעומק את השוק. צריך לדעת מהו נדל"ן אקזיט ופליפ, כיצד משקיעים בקרקעות, ואיך לאתר עסקאות מניבות ולנהל את המשא ומתן. יש כל כך הרבה גורמים שצריך להכיר לפני שמתחילים להשקיע והדרך הבטוחה ביותר והמהירה ביותר היא על ידי קורס השקעות נדל"ן. לימודים מקצועיים בתחום יאפשרו לכם להשקיע בצורה בטוחה, ולנצל בצורה הטובה ביותר את הכסף הפנוי שברשותכם.

האם כדאי ללמוד נדל

לימודים במכללת אורין שפלטר

קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר, מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים להשקעות מניבות. במהלך קורס תיווך נדל״ן אונליין נעבור על כל סוגי העסקאות, ונכיר את כל המונחים המרכזיים הנדרשים עבור התחום. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע מעשי ותיאורטי מקיף, שיעזור לכם לבחור את נתיבי ההשקעה המתאימים ביותר עבורכם. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע שבאים מן השטח.

אחד הדגשים המרכזיים שלנו הוא התאמת ההשקעה למשקיע. אנחנו מעניקים לכל סטודנט שלנו יחס אישי, וביחד אתכם מבררים מהם התחומים המתאימים ביותר עבורכם להשקעה מניבה. ישנם משקיעים שאוהבים לקחת סיכונים וישנם משקיעים סולידיים יותר. המטרה שלנו היא לאפשר לכם להשקיע בצורה בטוחה בהתאם ליכולות הפיננסיות שלכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בהשקעות נדל"ן? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.