לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק המשכנתאות השתנה מאוד בשנים האחרונות והמודעות של אנשים לריביות משכנתא וכל המדדים השונים שאנחנו משלמים לבנקים גדלה. כיום, כל זוג צעיר שרוצה לקחת משכנתא מעוניין לבדוק לעומק מהם התנאים הטובים ביותר להלוואה. לכן, רבים מהלווים מחפשים אנשים מקצועיים שיעזרו להם עם ההחלטה. כאן נכנסים לתמונה יועצי המשכנתאות שעוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה עבור הבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים.

קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ

בהעדר רגולציה בתחום כל אדם יכול להכריז על עצמו כיועץ משכנתאות. אבל בפועל אנשים פונים ליועצים שעברו הכשרה בתחום ויכולים להוכיח שהם אכן מתאימים לתפקיד. בנוסף לכך, מוסדות פיננסיים ובנקים יעדיפו אנשים שעברו הכשרה מתאימה ויש להם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעזור ללקוחות. קורס ייעוץ משכנתאות כולל קודם כל לימוד תיאורטי מעמיק של כל המסלולים הנדרשים. לפני הבחירה של מסלול הלימודים תעברו על הסילבוס ותבדקו מה המכללה מציעה עבורכם. בנוסף לחומר התיאורטי ההכשרה המעשית היא הרבה יותר חשובה.

אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע בתחום המשכנתאות ובתחומים משיקים המעניקים לכם ידע מעשי ברמה הכי גבוהה שניתן. כמו כן, במהלך הקורס תתלוו בפועל לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים ותתנסו בכל החישובים הנדרשים.

יועצי משכנתאות מסלול לימודים והכשרה


מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות נמשך 15 מפגשים כל מפגש בן 4 שעות לימוד אקדמיות. במהלך הלימודים נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונלמד על אסטרטגיות של ניהול משא ומתן מול הבנקים. בנוסף לכך, נתמקד בכלכלת המשפחה כולל התאמת המשכנתא לתקציב של הלקוחות. המטרה שלנו היא לספק עבורכם סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה שתתקלו בה במהלך העבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.