לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יועץ משכנתאות מכשיר אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשנים האחרונות. זוגות צעירים שלוקחים משכנתא, אינם יכולים להתמודד בעצמם עם הגשת הבקשה לבנק. בשביל לעשות זאת צריך ידע מקצועי בכל המסלולים הנמצאים כיום בשוק, ויכולת לבנות תמהיל משכנתא מתאים. בנוסף לכך, צריך לדעת איך לנהל את המשא ומתן עם הבנקים, בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר עבור העסקה. בהתאם לכך, זוגות צעירים רבים ואנשים שמעוניינים לקחת משכנתא עבור השקעה או קניית דירה, נעזרים ביועצי משכנתאות מקצועיים, לצורך הגשת הבקשה עבור הבנקים.

קורס יועצי משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

במהלך הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות, תלמדו את כל הנדרש בשביל להתחיל לעבוד בתחום מייד עם סיום הלימודים. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח, ומקנים לכם ידע מעשי ותיאורטי ברמה הכי גבוהה שניתן. בהתאם לכך, כבר במהלך הלימודים תתנסו בפועל בבניית תמהיל משכנתא מתאים, בעזרת מחשבוני משכנתא וזכאות. כמו כן, תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה בתחום ולהקנות לכם סט כלים מעשי ועדכני להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בתחום הפיננסי ובתחום המשכנתאות. יש לנו שלוחות במקומות מרכזיים ברחבי הארץ, ואנחנו מנהלים מערך שלם של קורסים מקוונים ופרונטלים לטובת הסטודנטים שלנו. אצלנו תוכלו לבחור את המתכונת המתאימה עבורכם, בהתאם לזמן העומד לרשותכם. בסיום הלימודים תוכלו לעבוד כיועצים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים או כעצמאים בתחום. הרוב המוחלט של בוגרי המכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

העלות עבור קורס יועצי משכנתאות נקבעת בהתאם למסגרת של הקורס, פרונטלי או דיגיטלי. קורס יועצי משכנתאות מאפשר לכם בתקופה של ארבעה חודשים בלבד לרכוש מקצוע מכניס ולהתחיל לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. קורס יועצי משכנתאות מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. הלימודים משלבים שאלות רבות לתרגול ובסוף הקורס תדרשו לעבור בחינה ולהגיש עבודת סיכום על מנת לקבל תעודת סיום מטעם המכללה. במהלך הקורס אתם זכאים לפגישה עם יועץ משכנתאות בכיר באחד הבנקים המובילים בארץ.

עבור מי מתאים הקורס בייעוץ משכנתאות?


הקורס מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח, רואי חשבון, יועצי מס ואנשי מקצועי נוספים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. כמו כן, הקורס מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. ייעוץ משכנתאות משלב בין ידע פיננסי לבין עבודה עם לקוחות, והוא אחד המקצועות המתגמלים ביותר מבחינת השכר והתנאים.

קורס יועצי משכנתאות עלות

מה לומדים בקורס יועצי משכנתאות?


קורס יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר הוא קורס משכנתאות מומלץ, מקיף ויסודי השם דגש מיוחד על הכנה פרקטית לעבודה עם לקוחות. במהלך הקורס תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ותתנסו בכל החישובים הנדרשים בעזרת חשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. כמו כן, תלמדו על קריטריונים לקבלת אשראי, סוגי עסקאות רכישת נדל"ן, התנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים ועוד נושאים רבים נוספים. המטרה שלנו היא לספק עבורכם את הידע התיאורטי והפרקטי המקיף ביותר שניתן, ולעזור לכם לרכוש כלים שישרתו אתכם הלכה למעשה בעבודה עם לקוחות.


מעוניינים לקבל מידע נוסף על תכני הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים להירשם ללימודים במכללה. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.