לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ביטוח אלמנטרי בחיפה, מתאימים עבור תושבי האזור, שרוצים להתכונן למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. השלוחה שלנו בחיפה, כוללת תוכנית לימודים מקוונים מקיפה עבור ארבעת המבחנים במקצועות היסוד ושני המבחנים המקצועיים. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום.

לימודי ביטוח אלמנטרי בחיפה


במסגרת הלימודים במכללה תקבלו כלים מעשיים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. המטרה שלנו היא שכל סטודנט של המכללה, ימצא את מקומו במעגל התעסוקה. בהתאם לכך, מייד עם סיום קורס סוכן ביטוח מחכות לכם בפורטל שלנו עשרות משרות נחשקות, בחברות הגדולות ביותר בארץ. סטודנטים של המכללה הם בעלי יתרון משמעותי בשוק העבודה. הרוב המכריע של הבוגרים עובד בפועל במקצוע אותו הם למדו.

במהלך לימודים פרונטליים במכללה, אתם יכולים תמיד לפנות אלינו בנוגע לכל שאלה, ולהתייעץ איתנו אודות בחירת הסטאז' המתאים או אפשרויות התעסוקה בעתיד. בנוסף לכך, המרצים שלנו עומדים לרשותכם לכל אורך הסמסטר, תמיד תוכלו לפנות אליהם בשאלות מקצועיות הנוגעות לחומר הלימוד.

תוכנית הלימודים של המכללה

הלימודים וההכשרה בביטוח אלמנטרי לוקחים בין שנה וחצי לשנתיים, תלוי בקצב הלימוד של הסטודנט. המסלול שלנו הוא בן 550 שעות אקדמיות. אנחנו המכללה עם המספר הגבוה ביותר של שעות לימוד ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בבחינות. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים מהמכללה כולל מרצים מן החוץ שבאים מן השטח. בהתאם לכך, אתם מקבלים את הטוב ביותר מבחינה תיאורטית ומעשית, השילוב בין שני סוגי המרצים הוא מתכון מנצח להצלחה בבחינות, ולהכנה מלאה לשוק העבודה.


מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.