לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח הם החוליה המקשרת בין החברות והסוכנויות השונות לבין הלקוח. הסוכנים המרכזיים הם סוכני הביטוח הפנסיוניים והאלמנטרים. בתחום הפנסיוני, סוכני הביטוח עוזרים ללקוחות לכסות את עצמם בצורה מלאה לקראת הפרישה מעבודה. הסוכנים נפגשים עם הלקוח ומתאימים ביחד אתו את הביטוחים הנדרשים עבורו. לאחר מכן, הסוכן רשאי לרכוש את הביטוחים עבור הלקוחות. הסוכנים עובדים על עמלות מחברות הביטוח על העסקה. סוכנים אלמנטריים, עובדים גם הם באותה צורה מול הלקוחות, בשירות חברות הביטוח. האינטרס של הלקוח עומד לנגד עיניהם אבל הם מחויבים גם לחברות ולסוכנויות שבשמם הם מוכרים את הפוליסות הנדרשות. סוכן ביטוח אלמנטרי אחראי על כל ביטוחי הרכוש כגון רכב ודירה וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר בביטוחים שכולנו נצטרך בשלב זה או אחר של החיים.

איך לבחור סוכן ביטוח


כאשר ניגשים לבחור סוכן ביטוח, הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל היחסים האישיים בין הסוכן ללקוח. לכן, במסלול עבור סוכני ביטוח במכללה שלנו, אנחנו שמים דגש מרכזי על כל העניין של שירות לקוחות. המכללות השונות מכינות אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, אנחנו עושים הרבה יותר, עוזרים לכם למצוא לקוחות ומכינים אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום.

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללת אורין שפלטר

לימודי סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר, מספקים עבורכם סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה בעבודה. כמו כן, אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים הנדרשים. בשביל ההכשרה תצטרכו לעשות ארבע מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים.

המסלול הפנסיוני והאלמנטרי שלנו, הוא עם שעות הלימוד הרבות ביותר ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. בנוסף לכך, יש לנו עבור הבוגרים של המכללה, עשרות משרות שמחכות לכם בפורטל, מכל מחברות הביטוח והסוכנויות הטובים ביותר בארץ.


סקרנים לדעת כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני? מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים של קורס ייעוץ פנסיוני או אלמנטרי? צרו עמנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.