לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס משכנתאות מכשיר אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. יועצי משכנתאות נותנים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה והתחום נמצא במגמת עלייה. כיום, כל זוג צעיר שלוקח משכנתא נעזר ביועצי משכנתאות בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. היועצים יושבים עם הלקוח ובודקים לעומק מהי יכולת ההחזר שלו, לאחר מכן הם מכינים את הבקשה עבור הבנקים.

קורס משכנתאות עלות


יועצי משכנתאות חייבים לדעת את כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק ואת כל החידושים והעידכונים של השנה האחרונה. הם חייבים להיות מעודכנים על בסיס קבוע ולהיות מסוגלים להגיב במהירות לשינויים בשוק הדירות. יועצי משכנתאות בונים את תמהיל המשכנתא עבור הלקוחות בהתאם לכלכלת המשפחה. בסופו של דבר המטרה שלהם היא לאפשר ללקוח לקבל הלוואה בתנאים הנוחים ביותר עבורו, הלוואה שהוא יכול לעמוד בה לאורך שנים רבות.


ייעוץ משכנתאות נלמד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. לימודים פרונטליים בתחום אינם תחת רגולציה של הרשויות אבל יש חשיבות גדולה להכשרה המתאימה. העלות עבור הקורס משתנה בהתאם לתוכנית הלימודים של המכללה.

ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר


ייעוץ משכנתאות הוא תחום מתפתח ודינמי וכל שנה נפתחות תוכניות לימוד חדשות להכשרה. אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים קורסים מקצועיים אונליין בתחום עבור כל מי שמעוניין ללמוד ולרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית. הלימודים מתאימים עבור אנשים שיש להם עניין במשכנתאות ובעבודה עם לקוחות. פרטים נוספים על העלויות ועל זמני הלימודים, תוכלו לקבל בשיחת טלפון אחת ליועצי הלימודים של המכללה.


רוצים להגיע לפגישת ייעוץ אצלנו במכללה? יועצי הלימודים שלנו ישמחו לקבוע עבורכם פגישה. במהלך הפגישה תוכלו לשאול כל שאלה שיש לכם בנוגע לתחום, כולל על אפשרויות התעסוקה ותנאי השכר. אנחנו המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, ובסיום הלימודים אצלנו תוכלו בקלות למצוא עבודה בתחום.

מעוניינים לדעת את העלות של קורס יועץ משכנתאות? התקשרו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, בשביל לקבל הצעת מחיר מעודכנת בהתאם לפורמט של הקורס.


קורס יועצי משכנתאות במתכונת פרונטלית או דיגיטלית אינו עסק יקר, ובסוף הלימודים תוכלו בקלות להשתלב בעבודה בתחום. יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. לאחר רכישת ניסיון מתאים, תוכלו כמובן לעבוד כעצמאים. העבודה כעצמאי מתאימה במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, רואי חשבון, סוכני ביטוח, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים.


הלימודים מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים, ארבע שעות אקדמיות למפגש ולאחר מכן תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

מהן חובות הקורס בייעוץ משכנתאות?


על מנת לקבל תעודת סיום קורס מטעם המכללה תצטרכו לעשות עבודה מסכמת ולעבור מבחן סיום קורס. במהלך הלימודים אתם זכאים לפגישת ייעוץ עם יועץ משכנתאות בכיר באחד הבנקים המובילים בארץ. בסיום הקורס תדעו איך לבצע את כל החישובים הנדרשים ולבנות תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות. כמו כן, תדעו איך לנסח בקשה מנומקת לבנקים ואיך להשיג את התנאים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלכם. המטרה שלנו היא לספק עבורכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות, ולהקנות לכם ידע תיאורטי מקיף שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בתחום.

קורס יועצי משכנתאות עלות

מהם תנאי הקבלה עבור קורס יועצי משכנתאות?


קורס יועצי משכנתאות מומלץ מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל אחד ואחת מכם שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש ולעבוד בתחום, מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים. יועצי משכנתאות משרתים אלפי לקוחות מדי שנה. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. היועצים עוזרים לזוגות צעירים להגשים את החלום לקניית דירה ולהשיג את התנאים הטובים ביותר מהבנקים.


רואים את עצמכם עובדים בתחום? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.