לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משכנתא היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיים של כל זוג צעיר. במדינת ישראל שיעור לוקחי המשכנתא גבוה במיוחד, ביחס למדינות אחרות באירופה ובמקומות נוספים בעולם. אחת הסיבות לכך היא שוק השכירויות שאינו עומד תחת פיקוח. במדינות רבות באירופה מחירי השכירות מפוקחים באופן חלקי או מלא על ידי המדינה, מה שמאפשר לזוגות צעירים רבים לשכור דירה למשך שנים רבות במחיר שאינו עולה בצורה משמעותית מדי שנה. האופציה הזאת אינה עומדת לרשותם של ציבור שוכרי הדירות בישראל, לכן זוגות רבים מעדיפים לקנות דירה באמצעות הלוואת משכנתא מהבנק.


התחייבות ארוכת שנים של הלוואה מהבנקים דורשת מחקר מעמיק. בהתאם לכך, רבים מהקונים פונים ליועצי משכנתאות מומחים בשביל להגיש עבורם את הבקשה לבנקים ולהשיג את התנאים הטובים ביותר. היועצים מנסחים את הבקשות ומבצעים את תמהיל המשכנתא הנדרש עבור הלקוח.


קורס ייעוץ משכנתאות נלמד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ, קורס משכנתאות מתקדם מכין את היועצים לעתיד בצורה מלאה לשוק העבודה ומקנה להם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס יועצי משכנתא במיוחד עבורכם במתכונת פרונטלית או דיגיטלית.

קורס משכנתאות מתקדם

קורס יועצי משכנתאות


קורס יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר מקנה לכם את כל הידע התיאורטי הנדרש לעבודה בתחום. בנוסף לכך אנחנו מתמקדים בצד המעשים של המקצוע. אצלנו תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים, בנוסף לכך נתנסה בחישובים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. אצלנו תלמדו איך לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר עבור הלקוחות שלכם. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה מקצועית בתחום ברמה הכי גבוהה שניתן.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס משכנתאות מתקדם

מכללת אורין שפלטר מספקת עבורכם קורס משכנתאות מומלץ מתקדם המכין אתכם בצורה מעשית לעבודה בתחום. בחמישה עשר מפגשים בלבד בני ארבע שעות למפגש תרכשו את כל הידע התיאורטי והפרקטי הנדרש. במהלך הלימודים תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ואיך להתנהל מול הבנקים. אצלנו תרכשו כלים לבניית תמהיל המשכנתא האידאלי עבור הלקוחות שלכם ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים.


המטרה שלנו היא להעניק לכם את ההכשרה המקיפה ביותר בתחום, ובדיוק בשביל זה אנחנו עובדים עם מרצים מעולים כולם אנשי מקצוע שבאים מן השטח. הלימודים במכללה מתקיימים באופן פרונטלי או דיגיטלי לנוחיות הסטודנטים. הקורס שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מתאים עבור כל אחד ואחת מכם שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר בלבד.

מעוניינים ללמוד ייעוץ משכנתאות? למה אתם מחכים?


מעוניינים ללמוד ייעוץ משכנתאות? הצטרפו אלינו עוד היום למסלול הלימודים שלנו. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר עבור יועצי משכנתאות. במהלך הלימודים תצטרכו לעשות עבודה מסכמת ולעבור בחינת סיום קורס. לאחר מכן תקבלו תעודת יועץ משכנתאות מטעם המכללה.

איפה עובדים יועצי משכנתאות?


יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. חלק מהיועצים עובדים כעצמאים ישירות מול הלקוחות. הלימודים מאפשרים לכם להתחיל ישירות בעבודה לאחר סיום הקורס וההכשרה, והם מתאימים גם לעצמאים בתחום הפנסיוני והפיננסי המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה. לימודי יועץ משכנתאות היא ההזמנות שלכם להצלחה אל תתנו לה לחמוק לכם מבין הידיים! הצטרפו אלינו עוד היום ללימודים במכללה.


מעוניינים להירשם ללימודי ייעוץ משכנתאות לחרדים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.