לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יזמות נדל"ן היא מקצוע לא לעשירים בלבד, אם יודעים איך להשקיע את הכסף בצורה נכונה. בשביל לעשות זאת צריך להכיר את התחום בצורה מעמיקה, לדעת מהם עסקאות אקזיט, נדל"ן מסחרי, ניהול פרויקטים של תמ"א 38 והתחדשות עירונית ועוד נושאים רבים נוספים. בכל אחד מסוגי העסקאות והפרויקטים, צריך להכיר את אמצעי המימון העומדים לרשותכם ואת כל הסוגיות המשפטיות הנוגעות לתחום.


יזמי נדל"ן צריכים כמובן כישרון ואהבה למקצוע אבל ידע מעשי ומקצועי הוא תנאי הכרחי להצלחה בתחום. במכללה שלנו יש לנו קורס בסיסי בתחום עבור משקיעים ויזמים בתחילת דרכם, קורס השקעות נדל"ן, שמקנה לכם את כל הידע הנדרש. במהלך הקורס אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד המעשי של המקצוע ומכינים אתכם להשקעות בפועל. בהתאם לכך, המרצים שלנו כולם אנשים שבאים מן השטח מומחים לנדל"ן, עורכי דין מובילים בתחום ואנשי מקצוע נוספים. המחיר עבור הקורס שלנו ניתן בשיחת טלפון אחת למכללה שם תקבלו את כל הפרטים הנדרשים. המחירים שלנו משתלמים במיוחד עבורכם ומחזירים את עצמם מייד עם סיום הלימודים וביצוע ההשקעה הראשונה.

קורס יזמות נדל

דגשים מרכזיים בלימודי נדל"ן


כאשר אתם באים לבדוק נכס חדש מהם הדברים הראשונים שאתם צריכים לבדוק? כאשר אתם רוצים לקבל הלוואה מהבנק לצורך השקעה איך תדעו מהם התנאים האידיאליים עבורכם? בקורס השקעות בשוק ההון אנחנו עונים באופן אישי על כל שאלה שיש לכם ומכינים אתכם להשקעות מניבות בארץ ובעולם. המטרה שלנו שכל יזם או משקיע ימצא את אפיק ההשקעות ההולם ביותר את הכישורים המעשיים שלו. לכן אתם תמיד יכולים לפנות אלינו במהלך הלימודים ולבקש הכוונה מקצועית בהתאמה אישית.


מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.