לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הפרישה לגמלאות היא אחד האירועים המכוננים ביותר בחיים. לאחר שנים של משכורת קבועה שנכנסת מדי חודש בחודשו, צריך לתכנן את העתיד בצורה שונה. בזמן הפרישה הלקוחות יכולים לנצל את כספי הפנסיה והפיצויים להשקעות מניבות או לטיולים מסביב לעולם. בשביל לפעול בצורה חכמה ולחסוך בתשלומי המיסים, על הלקוחות לפנות ליועצי מס מומחים לפרישה.

קורס תכנון פרישה אינטרנטי


תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם העבודה. במכללה שלנו אנחנו מכשירים כבר שנים רבות יועצי מס וסוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים כמתכנני פרישה. הוספת תכנון פרישה לעסק הפרטי, יכולה לעזור לכם למשוך עוד לקוחות לבית העסק ולשמר לאורך שנים רבות לקוחות ישנים. העבודה בתחום היא תוספת מבורכת להגדלת הפרנסה. עכשיו תוכלו ללמוד את התחום בצורה מקוונת. קורס תכנון פרישה אינטרנטי הוא ההזדמנות שלכם להצלחה.

לימודי תכנון פרישה וכלכלת המשפחה


תכנון פרישה דורש היכרות מעמיקה עם כל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לכך, תחום המיסוי על כספי הפרישה הוא חלק מרכזי מתוכנית הלימודים שלנו. אנחנו מתמקדים בכלכלת המשפחה ובמתן ייעוץ מכוון לניהול נכון של התקציב המשפחתי. לימודי תכנון הפרישה המקיפים אצלנו במכללה מקנים לכם סט כלים מעודכן לעבודה עם לקוחות.


רבים מהלקוחות שלנו מעוניינים לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה. מתכנני הפרישה עובדים ביחד אתם בשביל לאפשר להם לנהל תקציב מאוזן לטובתם ולטובת בני המשפחה. במהלך הקורס נתנסה בחישובים הנדרשים של כל ענייני המיסוי על כספי הפנסיה והפיצויים. באמצעות חסכון משמעותי של המיסוי על הכספים, המתכננים מאפשרים ללקוחות לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה ואף להגשים חלומות ישנים. בהתאם לכך התגמול על העבודה הוא בהתאם.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בתכנון פרישה? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.