לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יזמות נדל"ן מקיפה תחום רחב מאוד של השקעות. יזמי נדל"ן יכולים להיות אנשים שיש פרויקט קבלני של עשרות דירות או אנשים שמעוניינים לקנות דירה להשקעה. בהתאם לכך היזמים השונים נבדלים ביניהם מבחינת היקף העסקאות והתעוזה שלהם כמשקיעים. ישנם יזמים שאוהבים לקחת סיכונים ולהשקיע גם בפרויקטים שנראים לא בטוחים עם פוטנציאל תשואה גבוה מאוד. ישנם יזמים סולידיים יותר שמעוניינים להשקיע בצורה בטוחה. בשביל להשקיע בצורה נכונה צריך להכיר לעומק את השוק ואת כל הסיכונים וההזדמנויות שעומדים בפניכם כמשקיעים. בהתאם לכך, עליכם להכיר את כל הסוגיות המשפטיות הנוגעות לנדל"ן כולל תחומי דעת אחרים הנדרשים לעבודה מקצועית בתחום.

קורס יזמות נדל


אחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא באמצעות קורס השקעות נדל"ן. במהלך הקורס שלנו במכללת אורין שפלטר, תקבלו את כל הכלים הנדרשים לזהות עסקאות מניבות ולבצע את העסקה על הצד הטוב ביותר שניתן. הקורס מתאים עבור כל מי שרוצה להשקיע בנדל"ן ומעוניין לקבל את הכלים המתאימים לכך. במהלך הקורס נעבור אתכם באופן אישי על המטרות שלכם כמשקיעי נדל"ן וננסה לראות ביחד מהם האפיקים המתאימים ביותר עבורכם.

קורס השקעות ויזמות נדל"ן, ההזדמנות שלכם להצלחה


קורס ויזמות נדל"ן פותח בפניכם דלת לכל ההשקעות בתחום. בהתאם לכך, תקבלו תמונה מלאה של כל סוגי העסקאות ושל כל האפשרויות העומדות בפניכם כמשקיעים. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם להשקעות בפועל. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם שורה של מרצים מעולים, אנשי מקצוע שעובדים בפועל בתחום השקעות הנדל"ן ובתחומים אחרים משיקים.


מעוניינים לקבל את סילבוס הקורס המלא שלנו? רוצים להירשם ללימודים במכללה כבר בסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.