לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי השקעות עוזרים ללקוחות לקבל החלטות חשובות בנוגע לתיקי ההשקעות שלהם. היועצים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים שעברו הסמכה בתחום. היועצים מקבלים את שכרם ישירות מהלקוח, אין להם זיקה למוצר ספציפי, התפקיד שלהם הוא לספק מידע בלבד.


קורס ייעוץ השקעות מכין אתכם לעבודה בתחום ולבחינות של הרשות לניירות ערך. המחיר עבור הקורס משתנה ממכללה למכללה, בהתאם לתוכנית הלימודים ומספר השעות הנלמדות במסלול.

קורס יועץ השקעות מחיר


במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול ייחודי שכולל קורס השקעות נדל״ן להכשרה בתחום עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בארץ. בנוגע לתשלום אתם מוזמנים לפנות אל יועצי הלימודים לשם חישוב מדויק של כל העלויות. אנחנו מבטיחים לכם שמייד עם סיום הלימודים, תוכלו להשתלב מיידית בעבודה ולהחזיר לעצמכם את כל הכספים שהשקעתם במהלך הקורס.

ייעוץ ושיווק השקעות, הכשרה ועבודה בתחום


ייעוץ ושיווק השקעות בשוק ההון מתבצע על ידי אנשים מוסמכים לעבודה בתחום. ההכשרה דורשת מעבר של מבחנים מתאימים והכוונה מקצועית לעבודה. יועצי ההשקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים וההכשרה שלהם כוללת סטאז' של חצי שנה. השכר ההתחלתי שלהם הוא 6500 עד 7500 ש"ח והוא יכול להגיע במהרה לשכר של עד 14,000 ש"ח.


המשווקים עובדים בעיקר בבתי השקעות וגם הם נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה. מבחינת השכר ההתחלתי הם מרוויחים כמו היועצים אבל הם יכולים להגיע במהרה לשכר של עד 20,000 ש"ח הכל תלוי במוטיבציה לעבודה ובכושר המכירה.


במסגרת ההכשרה שלנו למבחנים, אנחנו עוזרים לכם למצוא את המסלול המתאים ביותר עבורכם. היועצים שלנו עובדים ביחד אתכם לכל אורך הדרך, בשביל לבדוק מהן אפשרויות הפרנסה המתאימות וכיצד ניתן לממש אותן הלכה למעשה.


רוצים לקבל פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.