לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי השקעות הם אנשי מקצוע אובייקטיבים שעוזרים ללקוחות לקבל החלטות בנוגע לתיקי ההשקעות שלהם. היועצים הם מומחים לשוק ההון שעברו הסמכה בתחום כולל סטאז' של חצי שנה. יועצי השקעות אינם מחויבים לבית השקעות ספציפי, הם מקבלים את שכרם ישירות מהלקוח.

לימודי יועצי השקעות


הלימודים בתחום מכינים אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה. הלימודים במכללת אורין שפלטר, כוללים לימוד מעמיק של הנושא בעזרת שיעורים פרונטליים בשילוב עם מערך דיגיטלי. כל ההרצאות שלנו מצולמות וניתנות לצפייה באתר האינטרנט שלנו. כמו כן, יש לנו סיכומי שיעורים מצולמים, ערוכים בהתאם לנושאים.


השילוב בין ההוראה הפרונטלית למדיה הדיגיטלית, מאפשר לכם ליהנות משני העולמות לשילוב קוראים למידה הברידית. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע בתחום ומרצים של המכללה. צוות ההוראה שלנו עומד לשירותכם בכל עת.


ייעוץ השקעות מאפשר לכם לעבוד במסגרת הבנקים או באחד מבתי ההשקעות ברחבי הארץ. תוכלו כמובן גם לפתוח עסק ולעבוד כעצמאים. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו עוזרים לכם למצוא את מסלול העבודה המתאים עבורכם. מייד עם סיום הלימודים מחלקת ההשמה שלנו עומדת כולה לרשות הבוגרים.

לימודים בתחום שוק ההון


המסלול שלנו בלימודי שוק ההון כולל ייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקים. משווקי השקעות עובדים בעיקר בבתי השקעות וההכשרה שלהם דומה להכשרה של היועצים. מנהלי תיקי השקעות עובדים בבתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח או כעצמאים. ההכשרה שלהם דומה להכשרתם של היועצים והמשווקים אבל הם צריכים לעשות סטאז' של תשעה חודשים.


מעוניינים לדעת איזה מסלול מתאים עבורכם ביותר? רוצים להירשם אלינו ללימודים כבר בסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. אנחנו כאן עבורכם בנוגע לכל שאלה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.