לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


ייעוץ פנסיוני למורים מתחיל עם בחירת קרן הפנסיה המתאימה או קופת הגמל לקצבה. החובה של המעבידים היא לבטח את המורים בפנסיה מקיפה. אך המורים עצמם יכולים לבחור את המסלול המתאים עבורם. בשביל להבין לעומק את כל הזכויות המגיעות למורים במסגרת החוק, הם צריכים להיעזר באיש מקצוע מיומן מומחה למיסוי ופרישה. היועצים הפנסיוניים עוזרים למורים לבדוק כל אפיקי ההשקעה הפנסיוניים שברשותם. בנוסף לכך, לפני הפרישה הם בודקים לעומק מהו הגיל המתאים ואיך ניתן לנצל בצורה מלאה את כספי החסכונות הפנסיוניים והפיצויים.

ייעוץ פנסיוני ארגון המורים


יועצים פנסיוניים הם אנשי מקצוע שהוכשרו לעבודה בתחום על ידי המפקח על הביטוח. היועצים נדרשים לעבור מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר כולל סטאז' של חצי שנה. יועצים פנסיוניים המייעצים לעובדי הוראה, מתמחים במיוחד במסלולים המיועדים למורים. בהתאם לכך הם בקיאים בפנסיה צוברת ותקציבית ויודעים בצורה יסודית את המדריך ליציאה לפנסיה של הנציבות לשירות המדינה.

הכשרה כיועצים פנסיוניים

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד המכשיר אתכם לעבודה כיועצים פנסיוניים. הלימודים פתוחים עבור כל מי שרוצה להתמקצע בתחום. במהלך לימודי ייעוץ פנסיוני נעבור אתכם על כל החומר הנדרש עבור ארבעת המבחנים במקצועות היסוד ושני המבחנים המקצועיים. בנוסף לכך, נעזור לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסופם של הלימודים למצוא עבודה. פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות הצעות מחברות מובילות עומד כולו לרשותכם.


לימודי ביטוח פנסיוני מאפשרים לכם לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח. המסלול שלנו כיועצים מיועד עבור אלו מכם המעוניינים לתת שירות אובייקטיבי ללקוחות מבלי להתעסק במכירה של פוליסות ביטוח או בשיווק. בכל מקרה נתון בו אתם מתלבטים מהו המקצוע המתאים עבורכם, פנו אלינו אל יועצי המכללה לפני תחילת הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.