לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

כל עובדי ההוראה בישראל, חייבים להיות מבוטחים בביטוח פנסיוני. הביטוחים השונים של עובדי ההוראה כוללים, קרן פנסיה צוברת, פנסיה תקציבית וביטוחי מנהלים. בנוסף לקופות גמל ואמצעי חסכון נוספים שעליהם תלמדו אצלנו במכללה בנוסף לקורס ייעוץ פנסיוני. רבים מתלבטים באילו קרנות פנסיה להשקיע את הכספים. עובדי ההוראה עוברים לעתים קרובות בין עבודות, והן נדרשים לאיחוד של הקרנות. אחת השאלות המתבקשות היא האם עליהם לסמוך על מקום העבודה, או לבדוק בעצמם את האלטרנטיבה הטובה ביותר עבורם. ייעוץ פנסיוני למורים, עוזר להם לקבל את ההחלטה הנכונה, ולבצע את המהלך המתאים ביותר לצרכים שלהם. בהתאם לכך הם יכולים לחסוך אלפי שקלים בשנה

יועץ פנסיוני למורים ולעובדי הוראה

ייעוץ פנסיוני עבור מורים ועובדי הוראה, ניתן על ידי יועצים מומחים שלמדו את התחום באופן מקצועי. אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות יועצים מובילים, המשתלבים בתפקידים בכירים בתחום. היועצים שלנו מוסמכים לתת ייעוץ מדויק לכל העובדים במשק, עצמאים ושכירים. בנוסף לכך, הם כמובן יכולים להתמחות בתחום ספציפי. בעבודה עם עובדי הוראה ומורים יש לדעת את החוקים הייחודיים עבור המגזר המיוחד הזה. לכן בקורסים שלנו אנחנו דואגים לספק מידע על כל המגזרים השונים במשק, ולהקנות לסטודנטים שלנו כלים מעשיים לעבודה. אנחנו מלווים כל אחד ואחת לאורך כל הדרך, עד להשתלבות המלאה בעולם התעסוקה.

אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצת הלימודים. הקורסים שלנו מועברים בכל רחבי הארץ, ויש לנו גם קורסי ערב וקורסים מקוונים לאנשים עובדים. בכל שאלה שיש לכם בנידון, אנחנו כאן עבורכם בכל עת. אל תפספסו את ההזדמנות להתחיל בלימודים כבר בסמסטר הבא. הקורסים שלנו מתמלאים במהירות, אל תפספסו הזמנות להירשם אליהם עוד היום.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.