לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ביטוח אלמנטרי הוא הביטוח הבסיסי ביותר מבין כל הביטוחים בשוק. במסגרתו נכללים מרבית ביטוחי החובה. אז מה זה ביטוח אלמנטרי? זה ביטוח עבור רכוש או פגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הוא כולל ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח אשראי. סוכני ביטוח שעברו הכשרה בתחום, מוסמכים למכור את כל הביטוחים הנכללים במסגרת האלמנטרית.

לימודי סוכן ביטוח כוללים מעבר של כל המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשביל לקבל את הרישיון, תצטרכו לעשות שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, על הסטודנטים לעשות סטאז' של חצי שנה. אנחנו מכינים אתכם בצורה מדויקת למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. בהתאם לכך, תוכנית הלימודים שלנו כוללת התמקדות בתרגילים ופתרונות של מבחנים והכנה מעשית לסטאז'. אנחנו גם מלווים אתכם לאורך כל הדרך, ובסיום הלימודים עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. סוכני הביטוח האלמנטריים הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. הרוב המוחלט של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע לאחר סיום הלימודים.

לימודים משולבים אלמנטרי ופנסיוני


במסגרת תוכנית הלימודים שלנו, תוכלו לשלב בין התחום האלמנטרי לפנסיוני. סוכן ביטוח שעובד בשני המקצועות, הוא בעל יתרון משמעותי בשוק העבודה. בצורה הזאת תוכלו לשמר לקוחות ישנים ולהגדיל בהדרגה את מעגל הלקוחות החדשים. אנשים רבים הפונים לסוכני ביטוח, מעוניינים לקבל מהם מעטפת שלמה של שירותים, העבודה כסוכן כפול היא יתרון משמעותי עבורכם! כל מה שתצטרכו לעשות הוא שני קורסים נוספים,כגון,תכנון פרישה ועוד סטאז' של חצי שנה. בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם.


מעוניינים לשמוע על תוכניות הלימוד שלנו בביטוח אלמנטרי ופנסיוני. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.