לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ההחלטות בנוגע לחסכונות הפנסיוניים, הם אחת מההחלטות החשובות ביותר בחיים. כל אדם בשלב מסוים עוד לפני היציאה לגמלאות, צריך לקבל החלטות בנוגע לבחירת מוצרי החסכון הנכונים, והביטוחים המשתלמים ביותר עבורו. כמו כן, בגילאים מתקדמים יותר, צריך לבצע בדיקה חוזרת של כל התוכניות הפנסיוניות, בשביל לראות שהן עדיין משתלמות עבור העמיתים.


ייעוץ פנסיוני בגילאים מתקדמים ביותר במיוחד לקראת הפרישה, עוזר ללקוחות לחסוך באופן משמעותי בתשלומי המיסים, ולתכנן את היציאה לגמלאות בקפדנות. בעזרת ייעוץ מקצועי, הלקוחות בונים תוכנית מסודרת לעשרים השנים הבאות לפחות לאחר הפרישה. ייעוץ פנסיוני עוזר לאלפי לקוחות מדי שנה, למקסם את החסכונות הפנסיוניים ולמצוא את אפיקי ההפקדה המתאימים ביותר עבורם.


במסגרת רפורמת בכר, נקבע כי ייעוץ פנסיוני לפרישה יינתן אך ורק על ידי יועצים פנסיוניים מומחים. היועצים מספקים ללקוחות מידע אובייקטיבי, ואין להם כל זיקה למוצר ביטוח או פנסיה ספציפיים. הם מקבלים את התגמול שלהם על ידי הלקוחות, והם אינם מחויבים לחברות הביטוח והסוכנויות השונות.


לימודי ייעוץ פנסיוני נלמדים במסגרת לימודי הביטוח הפנסיוני והם כוללים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אין תנאי קבלה מיוחדים עבור הלימודים בתחום, כל מי שרוצה ללמוד את התחום, מוזמן להצטרף אלינו אל תוכנית הלימודים כבר בסמסטר הבא.

לימודי ייעוץ פנסיוני, תוכנית לימודים והכשרה

לימודי ייעוץ פנסיוני מכינים אתכם למעבר של המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים מכינים אתכם למבחנים בארבעת מקצועות היסוד, ולשני המבחנים המקצועיים. לאחר סיום בהצלחה של ארבעת מבחני היסוד, תוכלו להתחיל חצי שנה של סטאז' לקראת קבלת ההסמכה לעבודה בתחום. הלימודים מתקיימים אצלנו במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, הכל בהתאם לנוחות של הסטודנטים. בהתאם לכך אנחנו מאפשרים לכם ללמוד בקצב שלכם במשך שנה וחצי או שנתיים, בהתאם לזמן העומד לרשותכם.


מעוניינים לקבל מידע נוסף על תוכנית הלימודים שלנו? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.