לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות לקבל החלטות חשובות, בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. בכל שלב משלבי מעגל העבודה, אנשים זקוקים לייעוץ מקצועי. בתחילת הקריירה כדאי מאוד לבחור את מסלולי הפנסיה המתאימים ואת הביטוחים המשתלמים ביותר. במעבר בין עבודות צריך כמובן לראות איך מעבירים את הכספים לקופה המתאימה, ושומרים על אותם תנאים במקום העבודה החדש.זו הסיבה שיצרנו את הקורס ייעוץ פנסיוני,אחד המבוקשים בענף הייעוץ.


אחד הרגעים הכי קריטיים בחיים של כל אחד מאתנו, הוא היציאה לגמלאות. לפני גמר פנסיוני, אנשים צריכים לקבל החלטות חשובות בנוגע לעתיד שלהם, ולתכנן קדימה לעשרים השנים הבאות לפחות. כאן נכנסים לתמונה יועצים מקצועיים, המספקים ללקוח תמונת מצב מלאה של כל החסכונות וכל האפשרויות העומדות לפניו.

לימודי ייעוץ פנסיוני נלמדים במסגרת הביטוח הפנסיוני. המסלול כולל הכשרה מלאה לכל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הקורס שלנו במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של המבחנים ועוזר לכם למצוא את הסטאז' המתאים.

לימודי ייעוץ פנסיוני, תנאי קבלה והכשרה לעבודה עם לקוחות


לימודי ייעוץ פנסיוני אינם דורשים תנאי קבלה מיוחדים. כל מי שמעוניין ללמוד את התחום מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים. במהלך הלימודים תקבלו הכשרה מעשית לעבודה עם לקוחות על ידי המיטב המרצים שלנו. אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מהמדרגה הראשונה, שעובדים בפועל בתחום אותו הם מלמדים. בנוסף לכך אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה, המקנים לכם את כל החומר התיאורטי הנדרש. במהלך הלימודים נשים דגש על פתרון של תרגילים לקראת הבחינות ומעבר על כל הנושאים הנדרשים עבורן. כמו כן נכשיר אתכם להשתלבות במעגל העבודה. לאחר סיום הלימודים פורטל המשרות שלנו עומד כולו לרשותכם.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? פנו אלינו כבר עכשיו אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.