לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לקיחת משכנתא היא אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בחיים. כמעט כל זוג צעיר בישראל, מתחיל את החיים המשותפים עם קניית דירה. מסלולי המשכנתא הרבים והאפשרויות העומדות לפני הלקוחות, מעמידות בפניהם אתגר לא פשוט. החישוב של הריביות ובניית תמהיל המשכנתא המתאים, מקשים על לקוחות שאינם בקיאים בנושא לקבל החלטה מתאימה. לכן, רבים מבין הלקוחות פונים ליועצי משכנתא מומחים, בשביל לנהל את המשא ומתן מול הבנקים.


היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים קודם כל מהן האפשרויות העומדות לפניו. אחד הדברים המשמעותיים ביותר, הוא לבדוק את יכולת ההחזר. לקוחות רבים מעוניינים לסיים את ההלוואה בזמן קצר יותר, והם לוקחים על עצמם התחייבויות שלא תמיד אפשר לעמוד בהן. תפקידו של היועץ לעבוד ביחד עם הלווים למען טובתם האישית. היועצים משיגים עבורם את התנאים האידאלים במסגרת היכולות הפיננסיות של בני הזוג.

לימודי ייעוץ משכנתאות מכינים אתכם לעבודה עם לקוחות, ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לכך. קהל היעד עבור הקורס הוא כל מי שמעוניין לעבוד בתחום כעצמאי או במסגרת הבנקים. כמו כן הלימודים מתאימים למשקיעים, מתווכי נדל"ן וסוכני ביטוח המעוניינים לתת שירות נוסף ללקוחות שלהם. קהל יעד נוסף לקורסים שלנו בתחום המשכנתאות, הוא יועצים עסקיים, מאמנים ויועצים לכלכלת המשפחה. לאחר סיום הלימודים, הסטודנטים שלנו מקבלים תעודה משולבת בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי.

ייעוץ משכנתאות, תוכנית לימודים והכשרה


קורס ייעוץ משכנתאות נפרש על פני חמישה עשר מפגשים כל מפגש בן שלוש וחצי שעות אקדמיות. במהלך הקורס הסטודנטים מתלווים לפגישת ייעוץ עם לקוחות, ופגישת הגשת בקשה למשכנתא בזמן אמת בבנק. אחד הדברים המשמעותיים ביותר במהלך תוכנית הלימודים אצלנו, הוא הכשרה מעשית לעבודה. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם מרצים מן השטח, אנשי מקצוע בתחום המשכנתאות ובתחום הפיננסי. הלימודים כוללים הרצאות פרונטליות, סימולציות ופתירת תרגילים. כל זאת באמצעות שימוש במחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות.

על הכנסה בתחום, נציג אותך במאמר - יועץ משכנתאות שכר.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.