לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות נדל"ן דורשות ידע והבנה מעמיקים בתחומים מגוונים. בשביל להשקיע כהלכה עליכם לדעת את כל היבטי המיסוי על נדל"ן, ואת החוקים המשפטיים הקשורים לתחום. בנוסף לכך עליכם להכיר את כל סוגי העסקאות הנמצאות כיום בשוק, אקזיט, פליפ, מניב ויזמי. עליכם להבין את רמות הסיכון השונות על כל עסקה, ולדעת איך לחשב את התשואה העתידית מן הנכס. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא כמובן באמצעות לימודי נדל"ן, השקעות ומינוף נדל"ן, המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים להתמחות בתחום.


קורס השקעות ומינוף נדל"ן מכין אנשים להשקעות בארץ ובחו"ל. הקורס מהווה דלת כניסה לכל עולם ההשקעות. במהלך הקורס תלמדו על כל הדרכים למימון עסקה, ועל סוגים שונים של השקעות נדל"ן, כגון: דיור, משרדים,יזמות נדל"ן, קרקע והשקעות רבות נוספות. הקורס שלנו הוא קורס מעשי, וכל החומר התיאורטי נלמד בזיקה להשקעות בתחום. המטרה היא לתת לכם ידע מקיף ועדכני, שיעזור לכם לבחור את ההשקעה המתאימה ביותר עבורכם.

קורס השקעות נדל"ן, התאמת ההשקעה למשקיע

קורס השקעות נדל"ן מאפשר לכם למצוא את אפיקי ההשקעה המתאימים ביותר עבורכם. התאמת ההשקעה למשקיע, היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר. חלק מהמשקיעים אוהבים לקחת סיכונים, וחלקם מעדיפים השקעות סולידיות עם תשואה נמוכה ובטוחה. הקורס שלנו מונה 45 מפגשים בני 3 שעות לימוד מלאות כל מפגש. הקורס מונה שלוש חלקים, תיאוריה והכרת המושגים, סוגי העסקאות השונות ומתיאוריה לפרקטיקה. במסגרת הקורס תקבלו ספר מקיף המכיל את כל חומר הלימוד, כולל מצגות וחומרי עזר נלווים.


רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? מעוניינים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.