לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שמאות רכוש היא אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה. השמאים אחראים על הערכת שווי הנזק ובהתאם לכך קובעים את המשך תהליך הטיפול בתביעה. שמאי ביטוח עוסקים בשמאות רכוש שאינה מקרקעין בנוסף לתחומים נוספים בהתאם להכשרה שלהם. לתפקיד זה, ובכלל לכל תפקידי הביטוח למניהם נדרש לעבור את מבחן יסודות הביטוח שבוחן את רמת הידע שלכם בשירותים והמוצרים הביטויים השונים לשם הבטחת המקצועיות שלכם אל מול הלקוחות השונים.

שמאות ביטוח מאפשרת לכם לרכוש מקצוע והשכלה בזמן מהיר יחסית וללא צורך בתואר. בשנים האחרונות רכישת מקצוע מעשי הפכה להיות עניין שבשגרה. במהלך השנים שמנו לב לשינוי המשמעותי שחל בקהל הסטודנטים שלנו. בעבר רבים מהתלמידים הגיעו למכללה לאחר תואר ראשון. כיום הרוב המוחלט של הסטודנטים המגיעים אלינו למכללה, מגיעים ישירות ללימודים מקצועיים. רכישת מקצוע מאפשרת לכם להתחיל לעבוד מיידית עם סיום הלימודים ללא צורך בהכשרה ארוכת תווך.

שמאי ביטוח תוכנית לימודים

במסגרת ההכשרה כשמאי ביטוח עליכם להכיר לעומק את תחום הרכוש שאינו מקרקעין. כמו כן עליכם להכיר את כל פוליסות הביטוח הנדרשות בתחום. שמאי ביטוח עוסק בדרך כלל בהערכת שווי רכוש לפני רכישת ביטוח. כמו כן השמאים מעריכים שווי של פריטים לפני מכירה ומבצעים עוד שורה של תפקידים בתחום. במהלך השנים התחום הלך והתפתח בהדרגה וכיום כל שמאי מתחיל חייב לעבור הכשרה מקיפה. 

בתחום שמאות הביטוח ישנם מספר תחומי משנה בהם תוכלו להתמחות בסיום הלימודים. תוכלו לעבוד כשמאי רכוש בכל התחום של נזקים לרכוש כתוצאה מאש, שיטפון, פריצה ועוד נזקים אחרים כמפורט בהסכמי הביטוח. תוכלו להתמחות בשמאות רכב, חקלאות או שמאות ימית. בכל תחום נתון עליכם ללמוד את הנושא הספציפי לעומק בנוסף ללימודים כלליים בתחום. 

במכללת אורין שפלטר יש לנו שירותי ייעוץ מקצועיים שיעזרו לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם. כמו כן תוכלו לבחור מסלול מקוון או פרונטלי בהתאם לצרכים שלכם. אנחנו עושים מאמץ מיוחד להתאים את תוכניות הלימודים שלנו לזמן העומד לרשות הסטודנטים. עם סיום הלימודים תוכלו לפנות לחברת ההשמה שלנו במכללה אשר תסייע לכם למצוא עבודה בביטוח בשכר מכובד ומקום עבודה מהטובים בתחום בהתאם לדרישותיהם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.