לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס ייעוץ השקעת וניהול תיקים, מכין אתכם למתן שירות ללקוחות בנוגע לתיקי ההשקעות שלהם. הלימודים נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. בסיום הלימודים תוכלו לעבוד כיועצי השקעות במסגרת הבנקים, משווקי השקעות ומנהלי תיקים בבית השקעות או כעצמאים. 

במכללת אורין שפלטר אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה להשתלבות בעבודה בתחום. כל סטודנט אצלנו מקבל יחס אישי והדרכה מקצועית, בהתאם לשאיפות שלו בתחום. כמו כן אנחנו עובדים עם מיטב המרצים. מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ. המרצים מן החוץ שלנו, הם אנשים שעובדים בפועל בתחום אותו הם מלמדים. בהתאם לכך אתם זוכים ללמוד את המקצוע ממקור ראשון.

ישנם קורסים רבים לייעוץ השקעות בחוץ, אך אף אחד לא יכול להשתוות לאיכות הקורס במכללת אורין שפלטר. כל חומרי הקורס מבוססים על ממצאי המחקר העדכניים ביותר בשוק ההון, ומיועדים לגישה נוחה. ההרצאות מלוות בכלים מעשיים שיעזרו לך לעבוד עם לקוחות בזמנים קשים.

יועצי השקעות משווקים ומנהלי תיקים

יועץ השקעות הוא איש מקצוע אובייקטיבי העוזר ללקוחות לנהל את התיקים שלהם. בניגוד ליועצי השקעות המשווקים הם בעלי זיקה למוצרים אותם הם מוכרים. משווקי השקעות עובדים בבתי השקעות ומשווקים את המוצרים ללקוחות ישירים וליועצים בבנקים. לא קשה למצוא למצוא גוף פיננסי בו דרוש יועץ השקעות. זהו תפקיד מאוד מבוקש אצל הבנקים והגופים הפנסיונים שמחפשים יועצי השקעות מנוסים שעברו הכשרה מקיפה בתחום. תפקיד נוסף הוא מנהל תיקים. מנהלי תיקים רשאים לנהל את תיקי ההשקעות של הלקוחות. המנהלים מוסמכים לבצע פעולות קנייה ומכירה של ניירות ערך. כל זאת כמובן בהתאם לשיקול דעתו של הלקוח. 

במהלך הלימודים אצלנו במכללה תוכלו להתמקצע בכל אחד מהתחומים. בכל אחד מהמסלולים תצטרכו לעבור מבחנים של הרשות לניירות ערך. בנוסף לכך תצטרכו לעבור סטאז' בהתאם למסלול שבחרתם. בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם.

אחד הדברים הכי משמעותיים לפני בחירה של המסלול המתאים, הוא שירותי הייעוץ של המכללה. אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לפגישת ייעוץ ראשונה עם יועצי המכללה. היועצים שלנו יעזרו לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורכם ולכוון אתכם אל מסלול הלימודים הנכון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.