לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס תיווך נדל"ן אונליין מכין אתכם בצורה מלאה לבחינת ההסמכה בדיני מתווכים במקרקעין. קורס השקעות נדל"ן מקוון אינו דורש ידע מוקדם והוא מתאים עבור כל אחד מכם המעוניין להתמקצע כיזם נדל"ן. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל החומר הנדרש עבור הבחינה, ונתנסה בפתרון של בחינות בפועל. המטרה שלנו היא שכל סטודנט יעבור את הבחינה הנדרשת בהצלחה יתרה. בהתאם לכך, המרצים שנבחרו על ידי המכללה להעביר את הקורס הם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח, ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה. קורס תיווך נדל"ן אונליין מאפשר לכם ללמוד את כל הקורס בצורה מקוונת בתנאים ובזמן שנוח לכם. הלימודים המקוונים מאפשרים לכל אחד לרכוש השכלה מקצועית ולהכשיר את עצמו לעבודה בתחום.

לימודי תיווך נדל

לימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר


מכללת אורין שפלטר מלמדת קורס נדל"ן למתחילים, עבור סטודנטים המעוניינים להכיר את עולם ההשקעות, לצורך השקעה פרטית או פרויקט יזמי. הלימודים במכללה מאפשרים לכם להכיר את כל העסקאות הנמצאות כיום בשוק. כמו כן, תרכשו ידע וכלים מעשיים לניתוח של עסקאות נדל"ן, תלמדו איך לאתר עסקאות מניבות במחיר נמוך ממחיר השוק, איך לתמחר עסקאות ואיך לבצע את כל ענייני המכירה והקנייה הנדרשים.


אנחנו מציעים את הקורס שלנו בהשקעות נדל"ן במתכונת דיגיטלית, עבור אלו מכם שאינם יכולים להתפנות ללימודים פרונטליים במכללה. הפורמט המקוון שלנו מכיל את כל החומר הנדרש ומאפשר לכם ללמוד באופן אינטראקטיבי באמצעות המערכת המתקדמת שלנו לניהול למידה.

הרשמה ללימודים במכללת אורין שפלטר


מעוניינים להירשם ללימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר? מעוניינים להירשם לקורס הכנה לבחינה עבור רשם המתווכים או לקורס השקעות נדל"ן? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.