לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר מתקיימים במסגרת קורס השקעות נדל"ן וקורס הכנה לבחינת רשם המתווכים במקרקעין. קורס השקעות נדל"ן הוא קורס בסיסי בתחום המקנה לסטודנטים רקע תיאורטי וכלים פרקטיים להבנה של שוק הנדל"ן, ולביצוע של עסקאות בפועל. בהתאם לכך, במהלך קורס השקעות נדל"ן בחו"ל תלמדו על כל מסלולי ההשקעה הנמצאים כיום בשוק, ותרכשו כלים מעשיים לביצוע עסקאות נדל"ן, תלמדו איך לאתר נכסים במחיר נמוך ממחיר השוק, איך לתמחר את הנכס, איך להתמודד עם הבנקים ועם כל הנושאים המשפטיים הנדרשים. בנוסף לקורס השקעות נדל"ן, אנחנו מלמדים קורס המכין אתכם לעסוק בתיווך נדל"ן. בהתאם לכך, קורס תיווך נדל"ן מכין אתכם בצורה מלאה לבחינה הנדרשת מטעם רשם המתווכים.

לימודי נדלן תנאי קבלה

לימודי נדל"ן, דרישות קבלה


לימודי יזמות והשקעות נדל"ן מתקיימים ללא דרישות קבלה, אין צורך בפסיכומטרי בשביל להתקבל לקורסים בהשקעות נדל"ן וקורס ההכנה עבור הבחינה של רשם המתווכים. מסלולי הלימוד שלנו מתקיימים באופן פרונטלי או דיגיטלי בהתאם לנוחיות הסטודנטים. לכן, לפני תהליך ההרשמה אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים, בשביל לראות מהי המסגרת המתאימה ביותר עבורכם. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום. אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה מקיפה להוראה במכללה.

מחיר לימודי נדל"ן


בשביל לדעת את המחיר המדויק עבור קורס נדל"ן צריך קודם כל לבדוק באיזה מסגרת אתם מעוניינים ללמוד, פרונטלית או דיגיטלית ומהו הקורס הספציפי שבו אתם מעוניינים. המטרה שלנו כמכללה היא לאפשר לכל אחד מכם לרכוש השכלה מקצועית במחירים נוחים ומשתלמים. בהתאם לכך, אתם מוזמנים לפנות אלינו לצורך קבלת הצעת מחיר מותאמת במיוחד עבורכם.
מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.