לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

פקידי ביטוח אחראים על שורה של תפקידים מרכזיים מאוד בחברות ובסוכנויות השונות. הם אחראים על תפקידים שונים במסגרת המחלקות של חברות הביטוח. במחלקה לסילוק תביעות הם עובדים מול עורכי הדין ומסלקי התביעות, ומסייעים להם לטפל בכל התביעות הקיימות והחדשות. הפקידים הם חלק מרכזי ביותר בסוכנויות הביטוח, והם עושים את כל העבודה הנדרשת לניהול תקין של המשרד. במחלקת החתמים הם עובדים ביחד עם חתמי הביטוח ומסייעים להם בביצוע החתימה על הפוליסות השונות. בתחום הגבייה הם מבצעים מעקב אחר לקוחות ומבצעים בפועל את הגבייה. על מנת לעבוד בתפקיד זה תצטרכו לכל הפחות לעבור את מבחן יסודות הביטוח וכמה מבחנים בסיסיים נוספים.

בסוכנויות ביטוח קטנות פקידי ביטוח הם חלק משמעותי מאוד מכוח העבודה. הם מבצעים את רוב העבודה המשרדית ודואגים לכל הניירת. פקיד ביטוח חיים הוא איש מקצוע שמתמחה בביטוחי חיים. פקידי ביטוח כמו הסוכנים מתמחים בתחום ספציפי של עבודה. בהתאם לכך פקידי ביטוח חיים מכירים לעומק את כל הפוליסות הנדרשות ומקבלים הכשרה מלאה בתחום. 

הכשרה בלימודי ביטוח מכללת אורין שפלטר

פקידי ביטוח חיים מאפשרים למשרד לנהל את כל הפוליסות בצורה תקינה ולתת שירות איכותי ללקוח. בהתאם לכך הם מהווים כוח עזר חשוב וחיוני. אם אתם מחפשים מקצוע שאינו דורש הכשרה מיוחדת ולימודים ארוכי תווך, יכול להיות שזה המקצוע המתאים עבורכם. בנוסף לכך, בעולם הביטוח ישנם תפקידים נוספים כגון חתם ביטוח עם זמן לימודים קצר. כמו כן יש כמובן מסלולים עבור סוכני ביטוח שדורשים השקעה מרובה יותר כמו לימודי סוכן ביטוח פנסיוני, אלמנטרי ואחרים.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלולים שונים ומגוונים המכשירים אתכם להשתלבות בתחום הביטוח. אם אתם לא יודעים מה המסלול המתאים עבורכם אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ אצלנו במכללה. במהלך הייעוץ נעבור אתכם על כל התוכניות השונות ועל האפשרויות העומדות בפניכם. פנו אלינו עוד היום לפגישת ייעוץ ראשונה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.