לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חברות הביטוח והסוכנויות השונות נותנות שירות לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה. בשביל להגן על הזכויות של הלקוחות ולפקח על עבודתם של החברות וסוכנויות הביטוח, משרד האוצר הקים גוף שנקרא המפקח על הביטוח. התפקיד של המפקח הוא לדאוג לאינטרסים של הלקוחות, בכל הנוגע לבירור תלונות. לעומת זאת, יועץ הביטוח מסייע ללקוחות לבחור את המסלול הביטוחי המתאים להם ביותר. המבוטחים יכולים לפנות אליו בנוגע לקרנות הפנסיה, קופות גמל ובכל נושא אחר כנדרש הקשור לתחום הסמכויות שלו. 

המפקח על הביטוח מאפשר גם לאזרחים לקבל מידע זמין ועדכני ובצורה הזאת לנצל את הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק. תפקיד נוסף של הממונה על הביטוח, הוא לדאוג לתפעול תקין של חברות הביטוח והסוכנויות. קודם כל הוא דואג לבדוק שהם נותנות שירות הוגן לצרכנים. לאחר מכן הוא דואג לבדוק שהם עומדות בכל התקנים והקריטריונים הנדרשים למתן שירות בתחום.

  

הכשרה מקצועית כסוכני ביטוח

תחום הביטוח הוא אחד התחומים המרתקים ביותר בשוק העבודה. מדובר בעזרה ללקוחות בתחום הפנסיוני והאלמנטרי, המשלב בין עבודה משרדית לבין שירות לקוחות. הסוכנים והיועצים ומשווקי הביטוח, חייבים לשלוט בכל הידע הנדרש ולעמוד בכל התקנים שהותוו על ידי המפקח על הביטוח. בהתאם לכך הם נדרשים לתוכנית לימודים מקיפה בת שנה וחצי עד שנתיים. בתכנית יעברו הסטודנטים הכשרות בקורסים שונים כגון קורס יסודות הביטוח, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ועוד.

אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מעבירים קורסים מקצועיים שמכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. לימודי ביטוח דורשים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן תדרשו לעבור סטאז' של חצי שנה. אנחנו עובדים ביחד עם טובי המרצים בתחום בשביל לספק עבורכם את כל הנדרש בשביל לעבור את המבחנים ולהתחיל מיידית בעבודה. הרוב המוחלט של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.