לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, יכולים לעבוד כעצמאים. יועץ ביטוח עצמאי, עובד עם חברות ביטוח וסוכנויות שונות ונותן להם שירות מקצועי בתחום. כמו כן, היועצים עובדים עם לקוחות פרטיים ועוזרים להם לקבל החלטות בנוגע לפוליסות הביטוח השונות. יועץ ביטוח עצמאי, הוא איש מקצוע אובייקטיבי המייעץ ללקוחות שלו בנוגע למסלולים המתאימים עבורם. כל זאת לטובת הלקוח ובני המשפחה.

המסלול של לימוד ביטוח וייעוץ אלמנטרי או פנסיוני, במסגרת לימודי ביטוחים, כולל שישה קורסים. ארבעת קורסי היסוד משותפים לכלל הסטודנטים. בכל תחום ישנם שני קורסים מקצועיים נפרדים. בשני התחומים על הסטודנטים לעבור סטאז' של חצי שנה. 

שירותי הייעוץ שלנו עוזרים לכם לבחור את המקצוע המתאים ביותר לכישורים ולצרכים שלכם. בנוסף לכך, אנחנו מלווים את הסטודנטים שלנו לאורך כל הדרך עד למציאת עבודה בתחום. בסיום הלימודים, תוכלו ליהנות מפורטל המשרות העשיר שלנו. כמו כן, סטודנטים המעוניינים לעבוד כעצמאים, מקבלים אצלנו הכשרה מתאימה. אנחנו עושים הכל בשביל לעזור לסטודנטים המעוניינים לעבוד כעצמאים, להשתלב בצורה מלאה במעגל העבודה. 

לימודי ביטוחים במכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוחים במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם לעבודה עם לקוחות. אצלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים, בשביל לעבוד כסוכני ביטוח או יועצים. לימודי יועץ ביטוח נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים, הכל בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. אנחנו עובדים עם מיטב המרצים בתחום. מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ. המוטו שלנו הוא לימוד המכוון לעבודה. אצלנו תרכשו את כל הכלים הנדרשים, להתחיל מיידית בעבודה עם סיום הלימודים והסטאז'. 

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורסים שלנו? רוצים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים במכללה? רוצים להירשם כבר לסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל עת. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.