לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי יועצת משכנתאות, מכינים אתכן לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הלימודים אצלנו במכללה מתמקדים בצד המעשי של המקצוע. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ ועם אנשי מקצוע בתחום. השילוב בין הפן התיאורטי למעשי, הוא חלק מרכזי בתוכנית הלימודים. יעוץ משכנתאות הוא תחום שידע כללי לא מסםיק על מנת להצליח, יש לצבור ניסיון פרקטי ולהתנסות במצבים השונים גם במהלך הלימודים. אצלנו תלמדו על כל סוגי המסלולים הנמצאים כיום בשוק ועל תחום המיסוי על משכנתאות. כמו כן אנחנו מתמקדים בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתחום ותחומי דעת נוספים. במהלך הקורס תעברו מעין התמחות עם יועצים ומנהלי תיקים. 

היעד המרכזי של קורס ייעוץ משכנתאות הוא בניית תמהיל המשכנתא האופטימלי עבור הלקוחות. כמו כן אנחנו מתמקדים בכלכלת המשפחה. אחד הדברים הכי חשובים בייעוץ משכנתאות הוא התאמת ההלוואה לצרכים של בני המשפחה. עליכם לעבור אתם על כל ההכנסות שלהם ועל כל ההוצאות ועל התוכניות העתידיות. בהתאם לכך אנחנו מלמדים אתכם שיטות שונות של ייעוץ ומכירה בשביל לדעת איך לפנות ללקוחות.

ייעוץ משכנתאות קהל יעד ועבודה בתחום

ייעוץ משכנתאות מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד בתחום כעצמאי או במסגרת הבנקים או מוסד פיננסי מתאים. באום גופים מידי שנה דרושים יועצי משכנאות מוסמכים ומקצועיים לעבודה בתחום. הקורסים שלנו פתוחים עבור כל מי שמתעניין בתחום. כמו כן לומדים אצלנו עצמאים רבים בתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי. בסיום הלימודים אצלנו במכללה, תקבלו תעודה משולבת של יועץ משכנתאות ומגייס אשראי. בנוסף לכך בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא את המשרה המתאימה עבורכם. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד לרשותכם בכל עת. 

ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות הכי מרתקים בשוק. היועצים עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה לקבל את ההחלטה הנכונה. בשלב כל כך קריטי של החיים יש לכם הזדמנות לייעץ לאנשים בנוגע לאחת ההחלטות החשובות בחיים. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים? רוצים לקבל את הסילבוס המלא? חושבים כבר להירשם לסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.