לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות עוזר ללקוחות לקבל החלטה נכונה בנוגע למשכנתא. בשנים האחרונות מסלולי המשכנתאות הפכו לעניין למקצוענים בלבד. אדם מן הישוב אינו יכול להבין לעומק איך לשלב בין המסלולים השונים, ואיך לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. היועצים עוזרים ללקוחות להגיש את הבקשה לבנקים, ולקבל את התנאים הטובים ביותר שניתן. כיום יועצי משכנתאות הם מצרך מבוקש בשוק העבודה, והדרישה לתחום נמצאת במגמת עלייה. 

יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים. בלא מעט בנקים וגופים פיננסים נוספים דרושים יועצי משכנתאות מקצועיים בעלי ניסיון מעשי. אבל כמובן שתוכלו לעבוד כעצמאים. במהלך הלימודים אצלנו במכללה, אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את הכיוון המקצועי המתאים עבורם. ביחד עם היועצים שלנו, אנחנו עוברים אתכם על אופציות הפרנסה העומדות בפניכם ועל תנאי השכר. בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם. כמו כן אנחנו מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לפתיחת עסק פרטי בייעוץ משכנתאות. 

קורס ייעוץ משכנתאות

במהלך הקורס שלנו, המכשיר אתכם לעבודה כיועצי משכנתאות, אנחנו עוברים אתכם על כל החומר התיאורטי הנדרש. כמו כן אנחנו מתמקדים בחישובים בפועל באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבוני חישוב זכאות. קורס ייעוץ משכנתאות יעניק לכם את כל הידע הדרוש על מנת להשתלב בשוק העבודה בתחום. הדגש שלנו בלימודים הוא תמיד מעשי והוא מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. 

במהלך הקורס נתמקד בכל הנושאים הרלוונטיים לתחום, שיעזרו לכם להגדיל את מעגל הלקוחות. ככל שתתמקצעו יותר בתחום כך תוכלו למשוך לקוחות חדשים אל בית העסק. המרצים שלנו הם אנשי שטח מובהקים שחולקים עם הסטודנטים שלנו את הרקע המעשי שלהם בתחום. במהלך הקורס נתלווה גם לפגישת ייעוץ בבנק בשביל לראות איך הדברים עובדים בפועל. 

מעוניינים לקבל את סילבוס הקורס המלא שלנו? רוצים להירשם ללימודים במכללה כבר בסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. אנחנו כאן עבורכם בכל עת ובנוגע לכל שאלה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.