לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ פרישה למורים עוזר להם לתכנן בצורה נכונה את היציאה לגמלאות. במהלך השנים המורים צברו המון זכויות לפנסיה. אבל החוקים והרגולציות בתחום השתנו מאוד במהלך השנים. אחד השינויים המשמעותיים ביותר הוא המעבר מפנסיה תקציבית לצוברת. על מנת להיות מודעים לשינויים הללו כדאי להתייעץ עם יועץ פרישה מוסמך שיעשה עבורכם את העבודה הקשה. היועצים עוברים ביחד עם הלקוחות על כל תוכניות החסכון שברשותם ועל כל הביטוחים, ובהתאם לכך מקבלים החלטה בנוגע לשימוש מושכל בכספים. באמצעות ייעוץ מקצועי, המורים יכולים לחסוך אלפי שקלים ולצאת לגמלאות בצורה בטוחה. בשנים האחרונות מורים רבים פונים ליועצים מקצועיים בנוגע לפרישה לגמלאות. בהתאם לכך יועצי פרישה הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. 

ייעוץ פרישה לימודים והכשרה 

אחד הדברים הכי משמעותיים עבור ייעוץ פרישה למורים, הוא שמירה על כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק. היועצים צריכים לעבור על כל תלושי השכר ולבדוק את ההפקדות השונות לקרן הפנסיה וקרנות ההשתלמות. תלושי השכר של המורים בישראל היא עניין למקצוענים בלבד. התלוש מורכב מגמולים ותוספות על שעות נוספות בנוסף לתשלומים על ותק שהצטברו במהלך השנים. השילוב בין מרכיבי השכר והיכולת לראות את התמונה בכללותה, היא המומחיות של היועצים. בהתאם לכך יועצי פרישה למורים עוברים הכשרה מיוחדת לעבודה בתחום. 

מכללות רבות מציעות תוכניות לימוד מתקדמות בתכנון פרישה עם דגש על עובדי הוראה. אחת המכללות המובילות ביותר היא מכללת אורין שפלטר. קורס תכנון פרישה במכללה יעניק לכם את כל הידע אודות המוצרים הפנסיונים השונים בתחום וכל העדכונים הכי חמים בשוק. אצלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים בשביל להעניק ייעוץ מקצועי ואישי לעשרות לקוחות מדי שנה. אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע בתחום שחולקים אתכם את הידע הנרחב שצברו במהלך השנים. 

מעוניינים ללמוד ייעוץ פרישה אצלנו במכללה? רוצים להצטרף אלינו ללימודים כבר בסמסטר הבא? אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.