לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

היציאה לפנסיה היא אחד האירועים החשובים ביותר בחייו של כל אדם. לאחר שנים של עבודה הגיע הזמן לקצור את הפירות. לכן חשוב ביותר לנהל בצורה מקצועית את כל החסכונות הפנסיוניים שנצברו במהלך השנים. על מנת לבצע את המשיכה, כדאי לחפש יועץ פרישה מומלץ בעל ניסיון שיוכל לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. היועצים יכולים לחסוך אלפי שקלים עבור הלקוחות על תשלומי מיסים מיותרים. כיום רבים מהפורשים מתייעצים עם יועצים מומחים, שעברו הכשרה בתחום. בהתאם לכך, מכללות רבות ברחבי הארץ מציעות תוכנית לימודים מקיפה בתכנון פרישה. 

היועצים עוזרים ללקוחות לנהל בצורה נכונה את כלכלת המשפחה. הם עוברים אתם על כל התוכניות הפנסיוניות שברשותם ועל כל הביטוחים, על קופות הגמל ועל תוכניות החסכון. הם מבררים מהי ההכנסה החודשית הרצויה עבורם. כמו כן הם מבררים את כל ההוצאות החודשיות שיש ללקוח. 

כאשר מבצעים ייעוץ פרישה לפני היציאה לגמלאות, צריך לחשוב ביחד עם הלקוחות על איכות החיים הרצויה עבורם. רבים מהלקוחות מעוניינים לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה. כאן היועצים נכנסים לתמונה ועוזרים להם לתכנן את עשרים השנים הבאות קדימה. 

לימודי ייעוץ פרישה

ייעוץ פרישה הוא מקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה. בהתאם לכך, מכללות רבות מציעות תוכניות לימודים מתקדמות בתחום. מכללת אורין שפלטר היא אחת המכללות המובילות בארץ. במכללה תוכלו להירשם לקורס תכנון פרישה מקיף ומקצועי אשר יעניק לכם ידע מעמיק בתחום. אנחנו מספקים לסטודנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים, בשביל להשתלב בעבודה מיידית עם סיום הלימודים. במכללה שלנו לומדים אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני וסוכני ביטוח מובילים, המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי. הוספת ייעוץ פרישה עוזרת לכם להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בתחום? רוצים לקבל את סילבוס הקורס המלא? אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ראשונה עם יועצי המכללה. במהלך הפגישה תקבלו את כל המידע הנדרש בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.