לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות בתחום הנדל"ן או בשוק ההון הן אחת הדרכים היצירתיות ביותר להגדלת ההכנסה. בשביל להשקיע כהלכה, יש להבין לעומק את השוק ואת כל הסיכונים וההזדמנויות להשקעה. ייעוץ השקעות פרטי עוזר ללקוחות לקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע לתיק ההשקעות שלהם. היועצים עובדים ביחד עם הלקוח בשביל למקסם את התועלת ולצמצם את הנזק. בשביל לעבוד כיועצי השקעות אין צורך בלימודים מיוחדים. אבל כדאי מאוד להתמקצע בתחום. מאחר שיש לא מעט מוסדות פיננסיים ובנקים בהם דרוש יועץ השקעות מקצועי שיודע את העבודה. לכן הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות קורסים מקצועיים. בנוסף לכך קורס מקצועי, יכול לעזור למשקיעים להחליט בעצמם על אפיקי ההשקעות המתאימים עבורם. אחד הקורסים שלנו הוא שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות הפותח לפניכם דלת לכל עולם ההשקעות.



קורס שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות


בקורס שלנו אנחנו לא נכנסים לעובי הקורה של כל השקעה. בקורס יועץ השקעות במכללה שלנו, אתם מקבלים סקירה קצרה של כל השקעה שתעזור לכם להחליט מהם אפיקי ההשקעה המתאימים ביותר עבורכם. הקורס שלנו מהווה הכנה לקורסים מתקדמים בתחום עבור אנשים שרוצים להיות יועצי השקעות. כמו כן הוא עוזר למשקיעים בתחילת דרכם. קהל היעד שלנו הוא קודם כל אנשים עם כסף פנוי שלא מכירים את האלטרנטיבות שיש להם בשוק. בנוסף לכך אנחנו פונים לאנשים שרוצים להתמקצע בתחום.


במכללה שלנו יש לנו קורסים מיוחדים בהשקעות נדל"ן, כולל קורסים מקצועיים עבור אנשים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים לעבוד גם כיועצי השקעות. שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות הן אפיקים מצוינים להשקעה. כמו כן ביחד עם השקעות נדל"ן, מדובר בהשקעות בטוחות אם יודעים איך לבצע זאת כהלכה.


אל תהססו לפנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, בוא לפגישת ייעוץ ראשונה בשביל לראות מה מבין הקורסים שלנו מתאים עבורכם ביותר. אנחנו מחכים לכם אצלנו במכללה!

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.