לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מסלול הלימודים בייעוץ פנסיוני הוא בין שנה וחצי לשנתיים. במהלך הלימודים אנחנו מכינים את הסטודנטים למעבר בהצלחה של כל המבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. על הסטודנטים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן עליכם לעבור סטאז' של חצי שנה.


ייעוץ פנסיוני מכין אתכם לעבודה כיועצים מובילים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. בכל אחד מהגופים הפנסיונים המוכרים בשוק דרוש יועץ פנסיוני מקצועי שיודע את העבודה. זהו אחד התחומים המתגמלים ביותר בשוק עם שכר התחלתי של בין 7000 ל-9000 ש"ח. לאחר מכן השכר מטפס בהדרגה עד לשכר של 15,000 ש"ח בחודש. יועצים מקצועיים שעובדים כעצמאים מרוויחים סכומים גבוהים יותר הכל בהתאם לניסיון המקצועי והוותק בעבודה.

הכשרה מקצועית לעבודה

אנחנו המכללה עם אחוז המעבר הגבוה ביותר בבחינות. מסלול לימודי ייעוץ פנסיוני אצלנו במכללה הוא המקיף והמקצועי ביותר בו תרכשו ידע עיוני ומעשי כאחד. כמו כן אנחנו מכינים בצורה מקצועית לעבודה בתחום. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע בתחום הפנסיוני. השילוב בין תיאוריה למעשה הוא חלק חשוב ומשמעותי ביותר בתוכנית הלימודים. אתם לומדים את כל החומר התיאורטי הנדרש לעבודה ומקבלים כלים מעשיים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות. באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים ועבודה מעשית בכיתה אתם לומדים איך הדברים עובדים הלכה למעשה.


מכללת אורין שפלטר עוזרת לכם למצוא עבודה בסיום הלימודים. פורטל המשרות המקיף שלנו מכיל עשרות משרות מכל חברות הביטוח בתי ההשקעות והבנקים המובילים בשוק. כמו כן במהלך הלימודים יש לנו אתר אינטרנט עשיר עם שיעורים מצולמים ופתרונות של כל תרגילי הבית. אנחנו משלבים בין לימוד טכנולוגי ואישי תוך כדי לימוד אינטראקטיבי בכיתה ומחוץ לה. מסלול הלימודים שלנו מתקיים באופן מקוון או פרונטלי הכל בהתאם לצרכים של הסטודנט.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.