לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

החשיבות שבתכנון

התכנון הכספי של מרבית האנשים הוא בדרך כלל רק להווה. אנשים לא מסתכלים יותר מדי קדימה ויוקר המחייה הוא הסיבה העיקרית לכך. אנשים דואגים לעכשיו, והמחשבה על הפנסיה היא עוד רחוקה. עם זאת, תכנון פנסיוני זהו דבר חשוב מאוד שיכול להגדיר במידה רבה כיצד תחיו בגיל השלישי. הקושי במחייה בישראל הוא לא רק לזוגות הצעירים ולמשפחות הממוצעות, אלא גם לקשישים. הקצבה המתקבלת מהמדינה היא לא גדולה ולא מעט פעמים שומעים על מקרים בהם ביטוח לאומי פשוט לא עוזר לאנשים ששילמו לו בכל ימי חייהם.

לכן, הפנסיה היא חשובה, ויועצים פנסיונים טובים יודעים לעשות את ההבדל. הדרישה ליועצים פנסיונים היא גדולה, גם בבנקים ולכן המון אנשים מחפשים להיכנס לתחום. מכללת אורין שפלטר מציעה מגוון מסלולים עם קורסים ייעודים בתחום הייעוץ הפנסיוני, ובכך מכשירה את יועצי העתיד.

הבנקים הם גורמים משמעותיים מאוד במשק הישראלי והם גופי ענק שזקוקים להרבה מאוד עובדים. לא פשוט להפוך לעובד בנק בקבע, ולרוב, תהליך הכניסה הוא ארוך ולוקח שנים ארוכות. העובדים צריכים להוכיח את עצמם ולהרוויח שכר נמוך עד שהם מגיעים לנחלה, ולעיתים הדרך יכולה להיות מאוד מאתגרת. לבנקים יש צרכים שונים במשרות שונות, כאשר גם ליועצים פנסיונים יש מקום. היועצים הפנסיונים עוזרים ללקוחות הבנק לבחור את הפנסיה הטובה ביותר עבורם על מנת להגיע לפרישה במצב כלכלי טוב.

סוכן ביטוח פנסיוני

יועצים פנסיונים עוזרים ללקוחות שלהם לבחור את המסלול הנכון ביותר עבורם, תוך כדי הורדת העמלות ודמי הניהול ומציאת המתווה הנכון להפרשת אחוזים מהמשכורת החודשית. הבנקים מחפשים אחר אנשים איכותיים כדי להיכנס לעבודה מיידית ולהתחיל לתרום לבנק. יש מספר מוגבל של עובדים שהופכים לקבועים והתחרות היא גבוהה, ולכן חשוב לקבל הכשרה נכונה. במכללת אורין שפלטר נותנים לסטודנטים מסלולי לימודים איכותיים בתחום הייעוץ הפנסיוני, ואף נמצאים בקשר עם הבנקים כדי להכניס את הסטודנטים הצעירים לסטאז' עוד במהלך השנה הראשונה לתואר. באורין שפלטר מציעים מסלולי לימודים מקוצרים, של שנתיים בלבד, וחומר פרקטי שמוגש על ידי המרצים הטובים ביותר בישראל.

תחום מבוקש

בכל הנושא של מודעות דרושים יועץ פנסיוני בבנק הוא בהחלט אחד המבוקשים ביותר. אנשים רוצים מקצוע מכובד, איכותי ורווחי, ויועצי הפנסיה מסוגלים, בנוסף לכל המאפיינים המובנים, לספק לאנשים עזרה בתחום חשוב מאין כמותו. כולם רוצים להתפרנס טוב במהלך החיים, אך יש חשיבות עצומה לפנסיה בנושא של חיי נוחות ורווחה. יועצים פנסיונים מזהים את הלקוח, בוחנים אוֹתו ומכוונים אותו לדרך הנכונה על מנת שיוכל למקסם את סכום הנטו הסופי שלו, בין אם הוא עובד אשר מועסק בחברה ובין אם הוא אדם עצמאי. אם אתם מתעניינים בקורס יועץ פנסיוני, צרו איתנו קשר עוד היום.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.