לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות לטפל בכל החסכונות שנצברו במהלך השנים. היועצים עוזרים ללקוחות עם כספי הפנסיה והפיצויים, ומתכננים בהתאם את המשך השנים הבאות לאחר הפרישה. במהלך שנות העבודה ייעוץ מקצועי עוזר לעמיתים ולעצמאים לנהל את החסכונות בצורה יעילה. בהתאם לכך, התשלום עבור ייעוץ מקצועי עולה בהדרגה בהתאם לרמת העזרה. טרם אתם רוכשים שירות של איש מקצוע מסוג זה כדאי לבדוק שאכן קיים ברשותו רישיון פנסיוני על מנת למנוע אי נעימויות.


יועץ פנסיוני יכול לחסוך עבור הלקוח שלו אלפי שקלים על תשלומים מיותרים. לכן השכר עבור העבודה משתלם ביותר לשני הצדדים. אם אתם רוצים לבצע השוואת מחירים בין יועצים פנסיוניים, כדאי קודם כל לבדוק את ההכשרה שלהם. לפני המחיר הדבר החשוב ביותר הוא כמובן ההסמכה.


אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות יועצים מובילים לעבודה עם לקוחות. אנחנו שמים דגש מיוחד על הכנה פרקטית, ועל התנסות תוך כדי לימוד בעבודה. כמו כן אנחנו מתגאים במעבר בהצלחה באחוזים גבוהים של כל המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

לימודים בתחום הפנסיוני במכללת אורין שפלטר

לימודים בתחום הפנסיוני במכללת אורין שפלטר, מתקיימים בשלושה מסלולים מרכזיים. מסלול עבור יועצים פנסיונים, עבור משווקים ועבור סוכני ביטוח. בכל אחד מהמסלולים, יש לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, אחד מהם הוא מבחן גמר פנסיוני שהוא בין החשובים. אם אתם מעוניינים ללמוד אצלנו במכללה בתחום הפנסיוני, ואתם לא יודעים איזה מסלול מתאים עבורכם, אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ עם יועצי המכללה. אצלנו תקבלו את כל המידע הנדרש בשביל לבחור את הבחירה המתאימה ביותר עבורכם.


ייעוץ פנסיוני, שיווק וסוכן ביטוח פנסיוני הם מקצועות מבוקשים ביותר בשוק העבודה. זאת ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע והשכלה בזמן של שנה וחצי עד שנתיים בלבד. כמו כן תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם. אנחנו עוזרים לכל הבוגרים שלנו להשתלב בהצלחה במעגל העבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.