לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המכללה לתכנון פרישה שמה לעצמה למטרה, להכשיר את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הפרישה והפיננסים. אנחנו המכללה היחידה שעובדת עם תוכנית לימוד חדשנית בתחום. תוכנית הלימודים שלנו משלבת בין הרובד התיאורטי לבין פיתוח מיומנויות, הכוללות הקניית ידע וכלים מקצועיים לעבודה עם לקוחות שמעוניינים בתכנון פרישה לפנסיה. בנוסף לכך, כל הכלים הנלמדים משמשים לפתרון של בעיות בפועל. אצלנו תלמדו אסטרטגיות פעולה לעבודה עם לקוחות. הדגש שלנו הוא פרקטי וכל הלימוד מכוון להשתלבות מהירה במעגל העבודה.

המכללה לתכנון פרישה, היא חלק מהחזון של מכללת אורין שפלטר להכשיר את אנשי המקצוע של העתיד. לכן אחד הדברים המשמעותיים ביותר הוא עבודה בסביבה טכנולוגית. הלימוד כולו מתקיים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, הכוללות בין השאר את אתר התרגול שלנו. באתר תוכלו להעשיר את הידע באמצעות וובינרים מעולים ותרגילים ופתרונות לכל החומר הנלמד בקורס. בנוסף לכך אנחנו שמים דגש מיוחד על הפן האישי. כל המרצים שלנו נמצאים בקשר ישיר עם הסטודנטים. כולם אנשי מקצוע שעובדים בתחום ומספקים לתלמידי המכללה ידע מקצוע ממעלה ראשונה.

לימודי ייעוץ פרישה הכנה מקצועית לעבודה

לימודי ייעוץ ותכנון פרישה מתקיימים בשני מסלולים. המסלול הפרונטלי והמסלול המקוון. כל סטודנט יכול לבחור במסלול המתאים עבורו, בהתאם לזמן העומד ברשותו. אנחנו מכשירים אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות ומקנים לכם כלים להתמודדות עם כל סיטואציה. אצלנו תלמדו לעומק על כלכלת המשפחה ואיך ניתן לפנות ללקוחות בצורה מתאימה. חלק מהלימוד כולל סימולציות ותיאורי מקרים, בהם נתנסה בעבודה בפועל. 

הרוב המוחלט של הסטודנטים הם כבר אנשים שעובדים בתחום הפיננסי כעצמאים ולכן אנחנו לוקחים זאת בחשבון. הלימוד מכוון להעמיק את הידע שלכם ולתת לכם כלים חדשים להתמודדות עם לקוחות בשלב כל כך קריטי של החיים בו עליהם לחלק נכון את קצבת הפרישה שלהם. 

מעוניינים במידע נוסף על תוכנית הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.