לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ פרישה עבור עובדי משרד החינוך הפך בשנים האחרונות לעניין הכרחי. רבים מהמורים והעובדים במסגרת משרד החינוך, מבינים שהם צריכים ייעוץ חיצוני שאינו תלוי במערכת. היועצים עוזרים ללקוחות למצות בצורה מלאה את כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק לאחר פרישה לגמלאות. אחד הדברים הכי משמעותיים הוא מדריך הגמלאות של נציבות שירות המדינה. עובדי הוראה אינם יכולים להבין לעומק את כל הסעיפים ותתי הסעיפים של המדריך. לכן רק ייעוץ מקצועי של יועץ פרישה מומחה יכול לעשות עבורם את העבודה. היועצים מכירים את המדריך ויכולים לבדוק בכל מקרה ספציפי מהן הזכויות המגיעות ללקוח. בהתאם לכך הלקוח יכול לחסוך אלפי שקלים על תשלומי מיסים מיותרים. 

לימודי ייעוץ פרישה הפכו בשנים האחרונות למקצוע מבוקש. לא רק עובדי משרד החינוך אלא כל העובדים במשק צריכים ייעוץ מקצועי, לפני היציאה לגמלאות. בהתאם לכך, אנחנו משיקים אצלנו במכללה קורס ייעוץ פרישה לאנשים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. בשנים האחרונות העמלות על עסקאות בתחום הביטוח נמצאות בירידה. כמו כן הרגולציה מקשה על סוכני ביטוח להרוויח את אותם סכומים כמו בעבר. לכן הוספת ייעוץ פרישה לעסק הפרטי יכולה להיות תוספת מבורכת לשכר החודשי. 

לימודי ייעוץ פרישה

קהל היעד עבור הכשרה בתכנון פרישה הם יועצי מס, רואי חשבון, סוכני ביטוח, יועצים פנסיוניים, מתכננים פיננסים, מנהלי השקעות, כלכלנים, מנהלים ועובדים בכירים מהתחום הפנסיוני. הלימודים מכשירים את המצטרפים לעסוק בכל רבדי המקצוע של תחום הפרישה. אצלנו בקורס תכנון פרישה תלמדו על כל המוצרים הפנסיונים ועל אופן מימושם. כמו כן תקבלו כלים לעבודה עם כלכלת המשפחה. רבים מכם כבר בעלי ניסיון רב שנים בעבודה. לכן הקורס שלנו מותאם לצרכים שלכם. כל סטודנט מקבל אצלנו יחס אישי וייעוץ מקצועי. 

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.