לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי השקעות פרטיים, פועלים למען האינטרס של הלקוח. הם אינם מחויבים לבנקים והם מספקים ייעוץ בלתי תלוי ללקוחות. ייעוץ המותאם לצרכי הלקוח המספק עבורו את כל המידע הנדרש בשביל להשקיע כהלכה. האופציות האחרות העומדות לפני משקיעים, הם כמובן יועצים שעובדים במסגרת הבנקים או במסגרת בתי השקעות. אם אתם מחפשים יועץ השקעות פרטי בחיפה, עליכם לדעת קודם כל שהמחיר יהיה בהתאם. היועצים הפרטיים בהתאם לרזומה ולוותק, גובים בממוצע 5000 ש"ח עבור ייעוץ כולל. החישוב נעשה בהתאם לשכר שעתי של 400 עד 500 ש"ח. בדרך כלל מדובר בעשר שעות עבודה. בנוסף לכך שירותי ייעוץ פרטי שוטף, מחושבים בהתאם לסכום ההשקעה. בדרך כלל מדובר על אחוז וחצי עד שני אחוזים להשקעה. 

יועצים שעובדים במסגרת הבנקים נותנים שירות בחינם ללקוחות. אבל כמובן שהייעוץ שלהם אינו אובייקטיבי. זה לא אומר שלא מדובר בייעוץ איכותי. אבל על הלקוח לקחת זאת בחשבון לפני הפנייה לעזרה. ישנם גם יועצים שעובדים בבתי השקעות, בעלי ידע מקצועי נרחב ביותר. אבל גם שם המחויבות של הלקוח היא לבית ההשקעות. לכן רבים מעדיפים לשלם ליועץ השקעות פרטי ולהכין את עצמם בצורה מלאה להשקעה המתאימה. בשנים האחרונות, רבים מבינים שלימודי ייעוץ השקעות הם אופציה מעולה לרכישת מקצוע ופרנסה. 

לימודי ייעוץ השקעות וניהול תיקים

לימודי ייעוץ השקעות וניהול תיקים, מכינים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. יועץ השקעות לימודים כוללים הכנה מלאה לבחינות של הרשות לניירות ערך. כמו כן על הסטודנטים לעבור סטאז' של חצי שנה. אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו משיקים כבר שנים רבות קורסים מקצועיים בשוק ההון. אנחנו מכינים אתכם לארבעת הבחינות של הרשות לניירות ערך ולבחינות הגמר הנדרשות. בנוסף לכך נעזור לכם, בסופם של הלימודים, להשתלב במעגל בעבודה. רוב היועצים מתחילים לעבוד בבנקים ובבתי השקעות. אבל כמובן שבעתיד תוכלו לעבוד באופן פרטי. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו בשוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.