לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

עולם הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי מאפשר לכם לעבוד כיועץ ביטוחים. בתחום הביטוח האלמנטרי תוכלו להתמחות כיועצי ביטוח בריאות ולספק שירות מקיף בתחום ללקוחות. יועץ ביטוח בריאות, עוזר ללקוחות למצוא את הביטוחים הפרטיים המתאימים עבורם. כיום, אזרחים רבים במדינת ישראל אינם מסתפקים בביטוח החובה ובביטוחים המשלימים של קופות החולים, בדיוק בשביל זה הם נעזרים ביועץ ביטוח מיומן שיעזור להם למצוא ביטוחי בריאות פרטיים המתאימים עבורם.

יועץ ביטוח בריאות בלתי תלוי

ייעוץ פנסיוני


 לאחר סיום לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי, יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות לנהל בצורה נכונה את כל החסכונות הפנסיוניים, ולקבל החלטות מתאימות עבורם ועבור בני המשפחה. יועצים פנסיוניים עובדים עם קהל לקוחות מגוון הכולל אנשים שעומדים לפני פרישה, עמיתים שמעוניינים להחליף מקום עבודה, אנשים שרוצים לשפר עמדות, ולהפסיק לשלם עבור מסלולי ביטוח לא יעילים שעולים להם ביוקר.


יועצים פנסיוניים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה הכוללת מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה הם נדרשים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, עליהם לעבור סטאז' של חצי שנה.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


לימודי ביטוח אונליין במכללת אורין שפלטר מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, עבור הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. במסגרת ההכשרה תקבלו את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה יתרה של המבחנים ותרכשו ניסיון מעשי בעבודה בתחום. אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר, עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר מבין כל המכללות בארץ ועם צוות המרצים המקצועי והמיומן ביותר בתחום.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.