לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

עלות קורס ייעוץ משכנתאות, מתגמד לעומת המחיר שעלולים לשלם, במידה ולא נעזרים בו בעת הצורך. כידוע, לקיחת משכנתא הינה החלטה פיננסית מרכזית בחייו של כל אדם וכל משפחה. בהתאם לכך, בשנים האחרונות חלה עלייה חדה בביקוש ליועצי משכנתאות. יש לכך מספר סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה קשורה לפן המקצועי, יועץ משכנתא מקצועי יכול לספק את הידע המקצועי הנדרש בנוגע לכל תהליך ההלוואה. הוא מכיר לעומק את המונחים הפיננסיים, את מסלולי המשכנתא השונים, את התנאים המשפטיים ואת האופציות הזמינות עבור הלווים.


לאור העובדה, כי לקיחת משכנתא הינה פעולה בעלת השלכות מרחיקות לכת, היא דורשת תכנון פיננסי מושכל. לכן, יועץ משכנתא מסייע לקונים לתכנן את ההלוואה בהתאם למטרותיהם הפיננסיות. הוא יכול לתת המלצות בנוגע לתכנון תקציבי, ולסייע בהערכת היכולת הפיננסית הריאלית של הלקוח. בנוסף לכך, יועץ משכנתא יכול לעזור במציאת ההלוואה המתאימה לתקציב הריאלי של כלכלת המשפחה.

יועץ משכנתאות לימודים מחיר

רוצים ללמוד ייעוץ משכנתאות?


מכללת אורין שפלטר, המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, מלמדת כבר שנים רבות קורס מקצועי ומקיף בייעוץ משכנתאות. נכון להיום, קיימים כיום 32 מסלולי משכנתא. על מנת לבנות תמהיל משכנתא אידיאלי, חשוב לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים רלוונטיים. לשם קבלת החלטה מושכלת, יש להבין את המשמעות הפיננסית של כל מסלול. וזאת בדיוק הסיבה מדוע יש להיוועץ עם יועץ משכנתאות. קורס ייעוץ משכנתאות שלנו יכין אתכם באופן הטוב ביותר, כך שכבר לאחר השלמת הקורס ועמידה בבחינות, תוכלו ליישם את הידע שצברתם בעבודה מול לקוחות.

אצלנו תהנו מהכשרה מקצועית ומקיפה


בוגרי מכללת אורין שפלטר מקבלים סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. במסגרת הקורס אתם תלמדו את כל מה שנדרש לדעת בנושא, לרבות שימוש נכון במחשבון משכנתא, הכנת תמהיל משכנתא מתאים, סוגיות משפטיות והתמודדות מול הבנקים ותחומים רבים נוספים הקשורים לנושא.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? חייגו אלינו עוד היום ושוחחו עם יועצי הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.