לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק הנדל"ן שומר על יציבות גם בעולם משתנה ודינמי. למרות כל התנודות הפוליטיות והכלכליות של השנה וחצי האחרונות, הביקוש לדירות נמצא במגמת עלייה. בהתאם לנתונים הרשמיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחודש יוני השנה הסך הכולל של דירות מבוקשות היה 6480. מתוכן 5391 דירות חדשות ו-1089 דירות חדשות שלא למכירה שהחלה בנייתן. 

בשנים האחרונות הלימודים המקצועיים בתחום הנדל"ן נמצאים בתנופה. רבים מהמכללות מציעים קורסים מקיפים בתחום, עבור סוכני נדל"ן ויזמים. מוסדות הלימוד מציעים תוכנית לימודים המכשירה אנשים לתעסוקה. בניגוד לאוניברסיטאות המציעות לימודי נדל"ן תיאורטיים, אצלנו במכללה תלמדו איך לבצע עסקאות בפועל ואיך לקרוא נכון את המפה. קורס השקעות נדל"ן באורין שפלטר הוא המקיף והמקצועי ביותר. הלימודים מאפשרים לכם לאתר עסקאות מניבות, ולשכלל את יכולות המכירה שלכם. אנחנו מתמקדים בכל ההיבטים הקשורים לתחום. בהתאם לכך, אנחנו שמים דגש מיוחד על תחום המיסוי והמשפט ובכל נושא אחר הקשור לעסקאות נדל"ן. כמו כן תכירו במהלך הלימודים את כל המושגים הרלוונטיים, ואת סוגי העסקאות השונות בשוק. 

סוכני נדל"ן מובילים, בדרך אל ההצלחה

אם אתם מעוניינים בלימודי נדל"ן, הגעתם אל המקום הנכון. אם אתם מחפשים להוציא רישיון תיווך נדל"ן הגעתם למקום הנכון. אנחנו משיקים כבר שנים רבות קורס השקעות נדל"ן, המקנה לכם דריסת רגל בתחום. הקורס מתאים לסטודנטים שרוצים לעבוד כסוכנים מובילים או יזמי נדל"ן. כמו כן הוא מתאים גם לאנשים שמחפשים דירה להשקעה או למגורים. במהלך הקורס נתמקד גם בעסקאות אלטרנטיביות ונלמד על קבוצות רכישה ועל נדל"ן מניב ומלונאות. הידע הרחב שלומדים אצלנו במהלך הקורס משרת אתכם לאורך כל הדרך. 

מעוניינים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. אל תפספסו הזדמנות להצלחה. אנחנו מחכים לכם אצלנו במכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.