לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יזמות נדל"ן אונליין, הוא אחד הקורסים המובילים אצלנו במכללה. קודם כל יזמות נדל"ן, הפכה בשנים האחרונות, להזדמנות מצוינת להגדלת ההכנסה. שנית, הקורס המקוון, מאפשר לסטודנטים עסוקים להשתלב בלימודים. אחד הדברים הכי משמעותיים אצלנו, הוא התאמת המסלול לסטודנט. אנחנו עושים את המיטב, בשביל לספק עבורכם חווית לימוד בהתאם לקצב שלכם ולדגשים הנדרשים.

בתחום לימודי השקעות נדל"ן, יש תתי תחומים רבים ואפשרויות השקעה מגוונות. האופציה הכי מוכרת היא קניית דירה להשכרה. אבל יש כמובן עשרות אופציות נוספות כגון קרקעות חקלאיות למכירה, השקעות קטנות עם הון עצמי של חצי מיליון שקלים עם משכנתא של 25% משווי העסקה, השכרת מחסנים או משרדים ועוד המון אפשרויות נוספות.

במהלך הקורס נסקור את כל אופציות הנדל"ן במדינה, ונלמד לעומק את כל סוגי העסקאות. אנחנו מקווים שבסיום הלימודים, תוכלו להתמחות בתחום שמתאים עבורכם ביותר ותוכלו להתנסות במגוון תחומים כמו קורס ייעוץ משכנתאות. יש לנו כמובן שירותי ייעוץ מצוינים, שהולכים אתכם לאורך כל הדרך. לאחר סיום הקורס, אנחנו מלווים אתכם עד לחתימה על העסקה הראשונה.

 

קנייה והשכרה של נכסים

רוב משקיעי הנדל"ן והיזמים, עוסקים בקנייה והשכרה של נכסים. קנייה והשכרה של דירות מקבלן או דירות יד שנייה. מדובר בעסקה שלא דורשת המון השקעה, אם יודעים איך לבצע את החישוב הנכון. דבר ראשון, צריך לדעת האם השכירות על הנכס תכסה כמובן את המשכנתא, ותאפשר לכם כמשקיעים להרוויח סכום משמעותי מדי חודש בחודשו. דבר שני צריך לדעת איך לחשב את התשואה.

אנחנו מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים, בשביל לבצע את הרכישה, מייד לאחר סיום הלימודים. בנוסף לכך יזמי נדל"ן ויועצים שסיימו את הקורס שלנו, יכולים לתת ייעוץ מקצועי לאנשים. בנוסף לקנייה ומכירה של נכסים תוכלו להרוויח סכומים יפים על ייעוץ נדל"ן.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.