לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ פרישה, הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר. בשנים האחרונות, יועצים מומחים מלווים את הפורשים, במהלך אחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים. רגע הפרישה הוא אירוע מכונן. בזמן היציאה לגמלאות, מתבצע מעבר מצבירת הון פסיבית לאקטיבית. כמו כן, הפרישה היא הזמן המתאים לניהול ותכנון מדויק של כלכלת המשפחה. על הפורשים לתכנן כיצד להשתמש בכספים שצברו במהלך השנים. הם צריכים לדעת מהן האופציות העומדות לפניהם, ומהי הדרך הטובה ביותר לנצל אותן בהצלחה.

קורס תכנון פרישה, מכין אתכם למקצוע בצורה מלאה. הקורס שלנו מיועד עבור יועצי מס ורואי חשבון, סוכני ביטוח אלמנטרי ופנסיוני, מנהלי השקעות ומתכננים פיננסיים, כלכלנים, מנהלים ועובדים בכירים מהתחום הפיננסי. הקורס עוזר לכם להגדיל באופן משמעותי את ההכנסה. בשנים האחרונות, העמלות של סוכני ביטוח ואנשי פיננסים ירדו בהדרגה. לכן רבים מחפשים אפיקי הכנסה נוספים. הוספת ייעוץ פרישה לעסק הפרטי, היא הזדמנות מצוינת להגדלת מעגל הלקוחות ולשימור לקוחות ישנים.

במהלך קורס ייעוץ פנסיוני, נכיר לעומק את כל אפיקי החסכון הפנסיוני, ואת אופן משיכת המוצרים מכל מוצר. נתמקד בכל עניני המיסוי ונבצע תכנון מס בפועל. נבין את צרכי המשפחה, ונתנסה בעבודה מעשית של מקרי בוחן. נלמד לעומק את כל דיני העבודה, ביטוח לאומי, צוואות, ירושות והעברה בין דורית. ההתמקדות שלנו היא מעשית עם הכוונה ברורה להשתלבות בשוק העבודה.

 

ייעוץ פרישה בשלבים מוקדמים של העבודה

בעולם של ימינו, רבים פונים לייעוץ פרישה, עוד בשלבים מוקדמים של העבודה. השינוי במבנה המשק והמעבר בין עבודות שונות במהלך החיים, שינה את ההתייחסות לכספי הפנסיה והפיצויים. כיום, אנשים צעירים בתחילת שנות השלושים לחייהם. כבר מתכננים בקפידה את רגע הפרישה. כאן אתם נכנסים לתמונה, ומעניקים להם שירות כולל ומקיף בתחום. הדבר ישדרג באופן משמעותי את ההכנסה שלכם ויעזור לכם להגדיל את מעגל הלקוחות

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.