לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אם אתם מתלבטים בנוגע לקורס ייעוץ השקעות, הגעתם אל המקום הנכון. רבים שואלים את עצמם, האם אני צריך יועץ השקעות מקצועי, בשביל להתחיל להשקיע בשוק ההון או בקורס השקעות ויזמות נדל"ן. אחרים רוצים ללמוד את התחום בשביל להתמקצע ולייעץ לאחרים. הם מתלבטים האם ייעוץ השקעות הוא מקצוע רציני עם הכנסה יציבה. בכל מקרה חוות הדעת שלנו בנוגע לקורס היא כמובן חיובית. זאת בהסתמך על הניסיון שלנו בהכשרת סטודנטים במשך שנים רבות.

יועץ השקעות הוא איש מקצוע בעל הסמכה. השירות שלו כולל מתן ייעוץ בנוגע לקנייה ומכירה של ניירות ערך בנכסים ובפיננסים. העבודה בתחום היא במסגרת חברות מקצועיות, בעלות רישיון ייעוץ או ניהול תיקים בין אם יועץ פנסיוני או מומחה בוגר לימודי ייעוץ משכנתאת. חלק מהסטודנטים שלנו עובדים כעצמאים בשותפות בחברה או במסגרת פרטית. על היועץ להיות בקיא לעומק בכל אפיקי ההשקעה השונים. כמו כן הוא צריך לשלוט במצב השוק בכל רגע נתון, ולהתעדכן על בסיס קבוע במגמות האחרונות.
היועץ הוא איש מקצוע ניטרלי ואובייקטיבי. הוא נותן שירות כנה ללקוחות המבוסס על התועלת האישית שלהם בלבד. רבים מיועצי ההשקעות כיום, עובדים במסגרת הבנקים או במסגרת חברה שמוסמכת לעסוק בתחום. בכל מקרה האינטרס של היועץ הוא טובת הלקוח בלבד.

 

קורס ייעוץ השקעות במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר, אנחנו משיקים כבר שנים רבות קורס ייעוץ השקעות. בקורסים שלנו אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לבחינות ההסמכה. בנוסף לכך בסיום הלימודים, אנחנו עוזרים לכם לחפש עבודה בתחום ההשקעות או לימודי ייעוץ השקעות. כל הסטודנטים שלנו נהנים מפורטל המשרות העשיר שלנו. אנחנו שמים דגש מיוחד על הכשרה לתעסוקה. הלימוד שלנו מכין אתכם בצורה מלאה להשתלבות בתחום.
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הסמסטר הקרוב ? אתם מוזמנים עוד היום ליצור איתנו קשר. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.