לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אם אתם מחפשים קורס השקעות נדל"ן בארה"ב, הגעתם אל המקום הנכון. אחד הקורסים המובילים אצלנו במכללה, מכשיר יזמים ויועצים בתחום הנדל"ן, להשקעות מעבר לים. בשביל להשקיע בשוק בארה"ב, צריך קודם כל להבין שמדובר בשוק עצום. בארה"ב עצמה חיים מעל שלוש מאות מיליון בני אדם שיעזור לכם ליישם את הנלמד בקורס ייעוץ משכנתאות בדרך לפרישה מוקדמת. הפדרציה של ארה"ב מכילה 50 מדינות. חלק מהמדינות גדולות יותר מבחינת השטח והתושבים ממדינת ישראל. חלקים אחרים, מכילים אזורים שונים, הנבדלים זה מזה באופן משמעותי. בעיר ניו יורק למשל דירה במנהטן ודירה בברונקס זה עסק אחר לחלוטין. גם במנהטן עצמה ישנם הבדלים עצומים בין האזורים. הארלם לדוגמא היא אחת השכונות המעניינות ביותר בעיר מבחינת האוכלוסייה, מה שמשפיע כמובן על מחירי הנדל"ן. חשוב להבין ששכונות של מעמד הפועלים או שכונות של מהגרים, יכולות להיות פוטנציאל מצוין להשקעה. לא תמיד הנוצץ ביותר הוא הכדאי ביותר, מבחינת התשואה.
בקורס להשקעות נדל"ן בארה"ב תלמדו איך להשקיע בעצמכם ולייעץ לאחרים, אצלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים להשקעות מניבות מעבר לים.

 

קורס השקעות ויזמות נדל"ן הדרך שלכם להשקעה בטוחה

בקורס שלנו במכללה, תלמדו איך לנתח את שוק הנדל"ן בצורה מדויקת. תבינו לעומק תהליכים כלכליים, ואת כל ענייני המיסים הנדרשים. כמו כן ננתח ביחד עסקאות שהתבצעו בפועל, ונלמד על המערכות המשפטיות הנדרשות להבנת כל עסקה. ביחד עם המרצים שלו, כולם אנשי מעשה מהשורה הראשונה, תלמדו איך לזהות עסקאות טובות, ואיך להיזהר מפיתויים מסוכנים. אנחנו מעדכנים את חומר הלימוד שלנו מדי סמסטר. אצלנו אתם מקבלים את כל הנדרש, בשביל לצאת מהקורס מוכנים להשקעה.
מעוניינים להצטרף אלינו לצוות הסטודנטים של המכללה ? פנו אלינו עוד היום ליועצת הלימודים שלנו. לשם קבלת פרטים על הקורס בסמסטר הבא.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.