לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשנה האחרונה, קורסים מקוונים הפכו לברירת המחדל. אבל אצלנו במכללה, אנחנו עובדים עם קורסים אונליין עוד לפני התקופה האחרונה. אחד הקורסים המבוקשים אצלנו במכללה, הוא קורס יועץ השקעות אונליין וקורס השקעות ויזמות נדל"ן. רבים מהסטודנטים הלומדים את הקורס, הם אנשים עובדים. לכן הדרך היחידה שלהם לרכוש מקצוע והשכלה, היא באמצעות קורסים מקוונים.

תחום הנדל"ן הוא אחד השווקים החזקים ביותר בכלכלת המדינה. כמו כן השוק מניע את כלכלת העולם המערבי, כמעט בכל מקום אפשרי. מדי שנה מתווספים משקיעים רבים לשוק ההון, המניעים את הכלכלה הגלובלית כולה. השוק קשור לחסכונות הפנסיוניים של כולנו, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. משקיעים רבים בוחרים להשקיע באופן עצמאי בשוק ההון. בהתאם לכך חלקם נעזרים ביועץ מקצועי וחלקם לומדים בעצמם את התחום. יועצי השקעות, מספקים לאלפי לקוחות מדי שנה, שירות שעוזר להם לתכנן נכון כל השקעה. בשביל לעסוק במקצוע עליכם להיות מקצועיים, יסודיים ולדעת איך לנצל הזדמנויות. את כל הדברים האלו תלמדו אצלנו בקורס ייעוץ השקעות.

 

קורס ייעוץ השקעות במכללת אורין שפלטר

קורס יועץ השקעות בדומה לקורס ייעוץ משכנתאות מכין אתכם בצורה מלאה, למבחנים של הרשות לניירות ערך. בשביל לעבור את הקורס בהצלחה, יש לסיים את חמשת המבחנים הנדרשים, כולל סטאז' של חצי שנה. הלימודים נמשכים במשך שנה וחצי עד שנתיים, הכל תלוי בקצב הלימוד שלכם. אנחנו עושים את המיטב בשביל להתאים את תוכנית הלימודים לסטודנטים. בקורסים המקוונים שלנו, אתם קובעים את הקצב ואת הזמן שבו אתם מעוניינים ללמוד. אחד היתרונות הגדולים ביותר אצלנו במכללה הוא היכולת לשלב בין לימודים לעבודה. אנחנו מתאימים את הקורסים שלנו לאנשים שעובדים במשרה מלאה. בשביל לאפשר להם לרכוש מקצוע והשכלה מעשית מתאימה.
אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום, לשם הרשמה לקורס שלנו שנפתח בסמסטר הבא. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.