לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ביטוח פנסיוני, הוא תעודת הביטחון של עובדים רבים במשק. בהתאם לכך, כל מי שיוצא לגמלאות, זכאי לפנסיה שתאפשר לו לחיות בכבוד בזמן הפרישה. במקרים מסוימים, אנשים בוחרים לצאת לפנסיה מוקדמת ולנצל את זמן הפרישה לדברים שהם חיכו להם כל השנים. בילוי זמן איכות עם המשפחה או כתיבת ספר שנשאר במגירה ולכן תכנון פרישה הוא חשוב במיוחד.

יציאה לפנסיה מוקדמת בישראל, אפשרית מגיל שישים. כל מי שמבוטח בביטוח פנסיוני, יכול לצאת בגיל הזה לגמלאות. מדובר כמובן בכל העובדים השכירים במשק ובחלק מהעצמאים. בכל מקרה, פרישה היא ההזדמנות של העובד לבצע תכנון פיננסי ארוך טווח. החלטה על יציאה לגמלאות, היא החלטה משמעותית מאוד. לכן יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הנדרשים. רבים מהפורשים בוחרים להתייעץ עם מומחה לפרישה לפני קבלת כל החלטה בנידון.

מומחה לפרישה בדרך אל הפנסיה המוקדמת

מומחה לפרישה, עוזר לאנשים המעוניינים לצאת לפנסיה מוקדמת. הוא יושב ביחד עם העמית ומתכנן את תהליך משיכת הכספים והמיסוי עליהם. על היועץ לבדוק ביחד עם הלקוח, מה עדיף עבורו. חלק מכספי הפיצויים חייבים במס ויש לבדוק לעומק שהלקוחות לא משלמים תשלומים מיותרים על משיכה שלא בעיתה. בכל מקרה יועצי פרישה מומחים, הם אנשי מקצוע בעלי הכשרה מתאימה. הם בקיאים לעומק בכל תחום המיסוי על כספי פרישה, כולל היכרות מקיפה של כל המסלולים השונים של כספי הפנסיה והפיצויים, ובוגרי קורס ייעוץ פנסיוני וקורסים נוספים בתחום.

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים מדי שנה, עשרות יועצי פרישה מובילים. הקורס שלנו מיועד לרואי חשבון, סוכני ביטוח ויועצים פנסיונים, וכל מי שעובד בתחום הפיננסי או הפנסיוני. הסטודנטים שלנו מקבלים הכשרה מקיפה, איך לשלב ייעוץ פרישה בעסק הפרטי ואיך למשוך לקוחות חדשים אל העסק.
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ? פנו אלינו עוד היום אל יועצת הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.