לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי יועץ משכנתאות מכין אתכם בצורה מלאה, למתן שירות לזוגות צעירים ומשפחות ברגע משמעותי ביותר בחיים. לקיחת משכנתא היא החלטה לא פשוטה, במיוחד לאור המסלולים השונים ומגוון ההצעות מהבנקים. לכן אנשים רבים פונים כיום ליועץ משכנתאות מיומן, בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה.
קורס ייעוץ משכנתאות אונליין כולל לימוד מעמיק של כל סוגי המסלולים בשוק. בנוסף לכך הלימוד מכוון להבנת הצרכים של המשפחה. חלק משמעותי מתוכנית הלימודים, מתמקד בכלכלת המשפחה.
בכל שנה הבנקים מעניקים הלוואות לצורך משכנתא בשיעור של 50 מיליארד שקלים. הסכום הממוצע במשק על הלוואת משכנתא, עומד על 800 אלף שקלים. לקיחת הלוואה בסדר גודל כזה זאת החלטה רבת משקל. לכן יש צורך בעזרה מקצועית. כאן אתם כיועצי משכנתאות נכנסים לתמונה. הייעוץ שלכם שווה הרבה כסף ללקוחות. בעזרת ייעוץ מקצועי ניתן לחסוך בתשלומים משמעותיים ולצמצם את הריבית על ההלוואה.

לימודי ייעוץ משכנתאות מסלולי לימוד ותנאי קבלה

לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים ללא תנאי קבלה. במכללה שלנו, יש לנו כמה מסלולים המותאמים במיוחד עבור אנשים עובדים. קודם כל יש לנו קורסי ערב, לאנשים שאינם יכולים להתפנות ללימודים במהלך היום. בנוסף לכך, יש לנו מערך של קורסים מקוונים בשלל תחומים כמו ייעוץ משכנתאות לימודים אונליין, תכנון פרישה, ייעוץ פנסיוני ועוד, המאפשרים לאנשים עסוקים לרכוש השכלה. בשנה האחרונה, בעקבות משבר הקורונה, קורסים מקוונים הפכו למצרך מבוקש. אנחנו עובדים במתכונת מקוונת כבר שנים רבות, עוד לפני המהפכה בתחום של השנה האחרונה. בכל מקרה, אנחנו מתאימים את תוכנית הלימודים וקצב הלימוד לסטודנט.
כל אחד אצלנו מקבל יחס אישי המותאם לצרכי הלימוד שלו. אתם קובעים את הזמן המתאים ואנחנו מתאימים את עצמנו אליכם.
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא ? צרו איתנו קשר עוד היום עם היועצת הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.