לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

באזור הצפון בשנים האחרונות, נפתחו מרכזי לימוד רבים. אחד התחומים הכי מבוקשים במרכזי הלימוד של המכללות בצפון, הוא ייעוץ פנסיוני למורים. יועץ פנסיוני באזור הצפון, הוא מצרך מבוקש. במיוחד עבור שכירים ועצמאים, הנמצאים בעיצומו של תהליך הפרישה. רבים מבינים היום, שהם חייבים לתכנן את העתיד שלהם מראש, בשביל לא למצוא את עצמם ללא הכנסה.

בשנים האחרונות, בעקבות כניסתם של פוליסות ביטוח חדשות לשוק, גם עובדים בתחילת דרכם פונים ליועץ פנסיוני מוסמך. זה כבר לא מספיק עבור רבים מהשכירים, להסתמך אך ורק על שיקול הדעת של מקום העבודה. בהתאם לכך היועצים השונים בתחום, מספקים שירות ארוך טווח לאלפי לקוחות בשנה. כל יועץ יש לו את תחום ההתמחות הספציפי שלו ואת קהל הלקוחות המתאים עבורו. אצלנו במכללת אורין שפלטר במרכזי הלימוד שלנו בצפון, אנחנו מעניקים לכם את כל הכלים הנדרשים, לעזור ללקוחות לתכנן נכון את רגע הפרישה

קורס ייעוץ פנסיוני בצפון

מכללת אורין שפלטר מפעילה כבר שנים רבות מרכז לימוד בצפון, לטובת תושבי האזור. כל הבוגרים שלנו הם מומחים לייעוץ פנסיוני ומיסוי פנסיוני. אחד התחומים הכי משמעותיים בייעוץ איכותי, הוא לחסוך ללקוח כספים על תשלומי מיסים לא הכרחיים. הסטודנטים שלנו לומדים במהלך הקורס, את כל התחומים הרלוונטיים הנושקים לתחום. אנחנו מתמקדים בדיני עבודה ומיסוי, בכלכלת המשפחה, בכל הנושא של פוליסות ביטוח לשכירים ולעצמאים ובכל נושא אחר כנדרש. הידע המקיף שתרכשו אצלנו, משרת אתכם לעבודה מעשית במגוון תחומים כמו קורס ייעוץ פנסיוני. אנחנו שמים דגש על לימוד מכוון לתעסוקה.
הצטרפו אלינו עוד היום אל קהל הסטודנטים שלנו במכללה, והתחילו את העתיד שלכם בתחום. אם יש לכם שאלות נוספות, אנחנו כאן עבורכם בכל עת. פנו אלינו עוד היום ליועצת הלימודים שלנו, בנוגע לכל התלבטות בבחירת המסלול.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.