לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ השקעות הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר אצלנו במכללה. רבים מהסטודנטים הלומדים את התחום, אינם יכולים ללמוד את הקורס בצורה פרונטלית. מדובר באנשים שכבר עובדים בתחומים קרובים ורוצים להגדיל את ההכנסה. לכן עבורם ועבור סטודנטים נוספים, יש לנו קורס ייעוץ השקעות אונליין. הקורס שלנו מכיל את כל החומר הנלמד בקורסים הפרונטליים בהתאמה מיוחדת לפורמט הדיגיטלי. אתם לא מפסידים שום דבר מחומר הלימוד, להפך אתם מרוויחים הזדמנות ללמוד את אחד התחומים החמים ביותר בשוק העבודה.

שוק ההון הוא אחד הענפים המרתקים ביותר בעולם המודרני. בשביל להיכנס אל השוק ולהבין בו כהלכה, בשביל להבין לעומק את המערכת הבנקאית, יש לעבור הכשרה מתאימה. רישוי בייעוץ השקעות וניהול תיקים, מכשיר אתכם לתת ייעוץ מקצועי לאלפי לקוחות, המעוניינים להשקיע בשוק ההון. אנחנו מכינים אתכם לבחינות של הרשות לניירות ערך ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה. בהתאם להכשרה ולרמת המיקצועיות, כך גם מרוויח יועץ השקעות שכר בהתאם. בתום הקורס תשתלבו בסטאז' בייעוץ השקעות. בוגרי הקורס שלנו משתלבים בצורה מהירה בשוק העבודה, במסגרת הבנקים או כמנהלי תיקי השקעות בחברה מתאימה.

קורס יועץ השקעות אונליין

מטרות הקורס ויעדי לימוד מרכזיים

הקורס שלנו מקנה הבנה מעמיקה של שוקי ההון בארץ ובעולם. נוסף על כך, קיים במכללה מסלול מקיף ללימודי ייעוץ השקעות אשר יכשיר את הסטודנטים בצורה מלאה. בשנה הראשונה, תלמדו את ארבעת קורסי המבוא. סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך, מבוא לכלכלה ויסודות החשבונאות. במידה ויש לכם תואר ראשון בתחומים מקבילים, תוכלו כמובן לקבל פטור על חלק מהקורסים. במהלך הלימודים נכיר את כל הנכסים הפיננסיים ואת תחום המיסוי על נכסים. נלמד על השקעה בניירות ערך ועל כל המכשירים הפיננסיים הנדרשים. אנחנו מכוונים לכך שכל התחומים הנדרשים ילמדו לעומק. אצלנו אין מקום לקיצורי דרך, הכשרה תיאורטית מלאה עם דגש מעשי, היא המאפיין של תוכנית הלימוד שלנו. אנחנו מכשירים אתכם לעבודה באחד המקצועות המתגמלים ביותר בשוק העבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.