לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי משכנתאות מובילים, עוזרים ללקוחות לקבל החלטה, באחד הרגעים הכי חשובים בחיים. לקיחת משכנתא היא החלטה רצינית, וזוגות צעירים רבים, צריכים עזרה בקבלת ההחלטה הנכונה. לפעמים ניתן לחסוך אלפי שקלים, על תוכניות לא מתאימות ועל מסלולים יקרים. קורס יועץ משכנתאות אצלנו במכללה, מכשירים מדי שנה, יועצים מובילים שעוזרים ללקוחות בכל רחבי הארץ. אנחנו מספקים לסטודנטים שלנו סט כלים עדכני, הכולל הבנה מלאה ומעמיקה של כל המסלולים המצויים בשוק. אחד היתרונות הגדולים אצלנו במכללה, הוא העזרה במציאת עבודה לאחר סיום הלימודים.

אנחנו עובדים ביחד אתכם, בשביל לספק עבורכם שירות מקיף של ייעוץ והכוונה לתעסוקה. כמו כן יש לנו פורטל ייחודי עם משרות מעולות, המחכות במיוחד עבורכם. אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא בקלות את מקומם בשוק העבודה, ולהרוויח בגדול כבר מהשלבים הראשונים של התעסוקה. השם של המכללה שלנו הולך לפניה בכל מקום אליו תפנו.

לימודי יועץ משכנתאות

יועצי משכנתאות


תפקידו של יועץ המשכנתאות, הוא קודם כל להבין האם העסקה שאליה נכנסים הלקוחות מתאימה עבורם. במהלך הלימודים תלמדו על כל סוגי העסקאות המצויות בשוק. כמו כן תעמיקו ביתרונות ובחסרונות של כל עסקה. היועץ בונה עבור הלקוחות תמהיל משכנתא מותאם אישית, ומנהל משא ומתן עם הבנקים להורדת הריביות. היועץ מלווה את הלקוחות לכל אורך התהליך וגם בסופו הוא עוקב אחר התפתחות העניינים.

על היועץ תמיד להיות עם יד על הדופק ולראות שהלקוחות שלו עומדים בתשלומים ומצליחים לנהל את משק הבית בהצלחה. כמובן שהאחריות המלאה היא על הלקוחות, אבל יועצים טובים מלווים את הלקוחות שלהם לאורך שנים רבות. במהלכם גם ניתן כמובן לשנות את גודל ההחזרים החודשיים, ולבצע שינויים משמעותיים לטובת הלקוח. יועצי משכנתאות מובילים עובדים ביחד עם הלקוחות לקבלת התנאים הטובים ביותר שניתן.

ועכשיו לשאלת מיליון הדולר: כמה מרוויח יועץ משכנתאות? הטובים בתחום מרוויחים לא רע בכלל.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.